ثبت برند افراد حقیقی

ثبت برند افراد حقیقی

ثبت برند افراد حقیقی نیاز به مدارکی دارد که در ادامه آن ها را برای شما بیان خواهیم کرد. همان طور که می دانید برند یا علامت تجاری کالا و خدمات شما را به دیگران نشان می‌ دهد و آن را معرفی می نماید. همچنین برند می تواند خدمات شما را با دیگران متمایز کند. در کل باید بگوییم برای ثبت یک برند باید مدارک لازم تهیه شود. برای ثبت برند شخص حقیقی شما باید از قبل اطلاعاتی داشته باشید که ما در این جا به شما کمک خواهیم کرد. ابتدا درباره چگونگی ثبت برند افراد حقیقی باید بگوییم که شخص حقیقی که متقاضی ثبت برند است باید درخواست خود را به اداره مالکیت معنوی تسلیم کند.

سپس درخواست او به نحو و صورت الکترونیکی ارسال می گردد و کارشناسانی که در اداره مسئولیت این کار را بر عهده دارند آن را بررسی می کنند و بعد از آن اگر درخواست ثبت برند تایید گردد شخص می تواند هزینه ای را بپردازد و درخواست خود را در روزنامه های رسمی ثبت کند. پس از ۳۰ روز و با گذشت فرآیند اداری متقاضی شخص حقیقی یا وکیل رسمی فرد می تواند اقدامات لازم را انجام دهد که در پایان کار سند برند به فرد متقاضی داده می شود. بر اساس این سند او می تواند جلوی هرگونه سوء استفاده تجاری را از برند خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: هر آنچه لازم است درباره ثبت  برند در تهران بدانید.

بدون دردسر کسب و کارتو رسمی کن!
بدون دردسر کسب و کارتو رسمی کن!

تفاوت ما، تعهد و تخصص ماست!

مجموعه مدیران ثبت تنها مرکز تخصصی خدمات ثبتی و اداری در شمال غرب کشور است و از تمام نقاط ایران مشتریان وفادار دارد. اگر قصد دارید که فرایندهای ثبتی خود را از جمله ثبت برند در تبریز را به صورت تخصصی انجام دهید، کارشناسان مجرب ما در این راه به شما کمک می‌کنند. این شرکت کامل‌ترین مجموعه در حوزه ارائه خدمات ثبتی و اداری شامل ثبت شرکت در تبریز و اعطاء گواهینامه‌های ایزو در شمال‌ غرب کشور است. ما به عنوان یک شرکت خدمات کسب و کار رویکرد و نگرشی کاملاً متفاوت داریم و از همان اوایل فعالیت‌مان، با افتخار توانسته‌ایم اعتماد اکثر مدیران و صاحبان بیزینس کشور را به خود جلب نماییم.

تفاوت ما، تعهد و تخصص ماست!
سوالات خود را از ما بپرسید

مزایای ثبت برند افراد حقیقی

در این قسمت می خواهیم درباره مزایای ثبت برند برای افراد حقیقی برای شما صحبت کنیم. در زیر برخی از مزایای پر اهمیت و مهم ثبت برند برای افراد حقیقی را برایتان نام خواهیم برد:

  • اولین مزایای ثبت برند افراد حقیقی این است که در واقع این برند تضمین می کند که محصولات او با دیگر محصولات مشابه توسط مشتریان تشخیص داده شوند.
  • دومین مزایای ثبت برند برای افراد حقیقی دارا بودن ارزشمندی در کسب و کار می باشد.
  • به وجود آمدن شهرت و وجهه برای یک برند و شخصی که صاحب برند است توسط بازاریابی برند ایجاد می‌ شود و این در واقع مهم ترین مزایای ثبت برند افراد حقیقی است.
  • همچنین اجازه دادن به استفاده از برند به افرادی که منبع مستقیم درآمد هستند با استفاده از حق امتیاز از مزایای ثبت برند افراد حقیقی است.
  • به دست آوردن موافقت هایی برای اعطای نمایندگی باعث می‌ شود که برنو شما گسترش یابد و موفق تر شود.
  • همچنین افراد حقیقی می توانند با داشتن یک برند موفق وام هایی دریافت کنند.
  • همچنین شما می توانید شرکت های دیگر را تشویق کنید که بر روی برند شما سرمایه گذاری کنند و این کار جهت حفظ و بهبود کیفیت محصولات صورت می‌ گیرد و برای شما مزایای بسیار زیادی دارد.

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند افراد حقیقی

برای ثبت برند افراد حقیقی مدارکی مورد نیاز است که این مدارک باید با فعالیت و زمینه ای که فرد می خواهد انجام دهد هم خوانی داشته باشد. مدارکی که در این قسمت برای شما نام میبریم باید اسکن شده و آماده باشند:

  • کارت ملی که در واقع مهم ترین و اصلی‌ ترین مدرک برای ثبت برند افراد حقیقی است.
  • داشتن کپی مجوز فعالیت مثل پروانه بهره برداری و یا پروانه ساخت و مجوز کارت بازرگانی یا مجوز تاسیس.
  • کپی از تمامی صفحات شناسنامه.
  • کپی از کارت بازرگانی که فقط در صورتی لازم است که از حروف و کلمات لاتین استفاده کنید.
  • داشتن جواز کسب یا همان کارت بازرگانی یا هر گونه گواهی فعالیتی که توسط نهاد های نظارتی و دولتی برای شما صادر شده است.
  • داشتن تصویری ده در ده از برند.

بیشتر بخوانید: هر آنچه لازم است درباره ثبت  برند در ترکیه بدانید.

اگر چنان چه هر کدام از این مدارک کامل نباشد روند ثبت برند در تبریز و هر شهر دیگری دچار اختلال می شود و یا توسط کارشناسان رد می گردد پس باید به این نکته توجه داشته باشید که تمامی مدارکتان آماده و اسکن شده باشد.

سخن آخر

در نهایت باید بگوییم ثبت برند افراد حقیقی که می خواهند برند خود را در قالب یک شرکت به ثبت برسانند و البته هر کدام حق دارند که یک برند ثبت شده داشته باشند. افراد حقیقی با داشتن مدارک و اهداف و همچنین با دانستن مزایای ثبت برند می توانند از حقوق خود بهره مند شوند و استفاده های لازم را از برند خود انجام دهند. در واقع افراد حقیقی برای محصول خود یک برند می سازند و آن را گسترش می دهند که در واقع این کار آن ها کاملاً قانونی و دارای مجوز است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *