ثبت برند شخصی + مدارک و شرایط لازم + هزینه های جانبی ثبت برند شخصی

ثبت برند شخصی

اگر به سایت‌های مختلف نگاه کنید متوجه خواهید شد که افراد زیادی برای نشان دادن کسب و کارهای خود، یک برند شخصی ایجاد کرده‌اند و تمام محصولات خود را در آن سایت قرار دادند تا مشتریان بتوانند با خیال راحت کالای موردنظر را خریداری نمایند. پس اگر قصد شناخته شدن محصولات خود در سراسر دنیا را دارید، توصیه می‌شود به ثبت کردن برند شخصی روی بیاورید؛ زیرا ثبت کردن هر نوع برندی، باعث موفق‌تر شدن افراد در مسیر و زمینه‌های مختلف کسب و کارها خواهد شد.

بدون دردسر کسب و کارتو رسمی کن!
بدون دردسر کسب و کارتو رسمی کن!

تفاوت ما، تعهد و تخصص ماست!

مجموعه مدیران ثبت تنها مرکز تخصصی خدمات ثبتی و اداری در شمال غرب کشور است و از تمام نقاط ایران مشتریان وفادار دارد. اگر قصد دارید که فرایندهای ثبتی خود را از جمله ثبت برند در تبریز را به صورت تخصصی انجام دهید، کارشناسان مجرب ما در این راه به شما کمک می‌کنند. این شرکت کامل‌ترین مجموعه در حوزه ارائه خدمات ثبتی و اداری شامل ثبت شرکت در تبریز و اعطاء گواهینامه‌های ایزو در شمال‌ غرب کشور است. ما به عنوان یک شرکت خدمات کسب و کار رویکرد و نگرشی کاملاً متفاوت داریم و از همان اوایل فعالیت‌مان، با افتخار توانسته‌ایم اعتماد اکثر مدیران و صاحبان بیزینس کشور را به خود جلب نماییم.

تفاوت ما، تعهد و تخصص ماست!
سوالات خود را از ما بپرسید

پس می‌توان گفت که ثبت برند شخصی هر محصول یا کمپانی، یک نوع کار بازاریابی به شمار می‌آید که با ثبت و وارد کردن آن به سامانه‌ها برای هر کسب و کار می‌تواند به فروش رساندن بیش‌تر محصولات تولید شده در هر کمپانی، کمک کند.

در آخر اینکه، برند شخصی برای رونق دادن و بالا بردن فروش بیشتر کسب و کارها و همچنین آشنا کردن محصولات موردنظر از مهارت‌های یک شرکت یا کمپانی، کاربرد و کارایی بسیاری دارد. پس برای قدرتمند جلوه دادن افراد شاغل و کاربلد، توصیه می‌شود به ثبت برند شخصی روی بیاورید. برای کسب اطلاع از ثبت برند در تهران می توانید روی لینک کلیک کنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید.

ثبت برند شخصی

همه چیز درباره برند شخصی

ثبت برند شخصی

اگر توجه کرده باشید، اغلب شرکت‌ها در بین کمپانی‌های دیگر، رتبه اول را کسب کرده‌اند؛ زیرا این نوع شرکت‌ها یک برند شخصی معتبر دارند که محصولات موردنظر خود را با برند شناخته شده در اختیار مشتریان و کاربران قرار می‌دهند و این برند ثبت شده باعث جذب کاربران، برای خرید محصولات می‌شود. در نظر داشته باشید که ثبت برند شخصی تاثیر زیادی در خرید و فروش کالاهای یک شرکت یا کمپانی دارد. برای ثبت برند در تبریز نیز می توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید و مدارک، مزایا و شرایط ثبت را مطالعه کنید.

از طرفی ثبت کردن یک برند شخصی، اعتبار شرکت تاسیس شده را بالا می‌برد و ارزش و مقام صاحب برند را از لحاظ شهرت دو چندان می‌کند . پس بهتر است در حین ثبت کردن برند شخصی، به شرایط و مقررات سامانه توجه زیادی کرد.

همچنین هر شرکت یا کمپانی، در ابتدای کار برای اینکه همه مردم بتوانند محصولات آن‌ها را بشناسند و از کیفیت کار آن‌ها اطمینان حاصل کنند، یک برند شخصی برای خود ایجاد می‌کنند. پس طبیعی است که ثبت برند شخصی در سراسر دنیا برای هر کمپانی وجود داشته باشد.

شرایط ثبت برند شخصی

اطلاعات مهم شرایط ثبت برند شخصی

شرایط ثبت برند شخصی

ضروری است که برای ثبت برند شخصی، بایستی تمام شرایط‌های ذکر شده را پذیرفت و سپس یک برند معتبر و شخصی را برای کمپانی و هر کسب و کار ایجاد کرد.

برای کسب اطلاعات بیش تر از شرایط ثبت کردن برند شخصی، بهتر است به ادامه این بحث توجه نمائید :

  • توصیه می‌شود، کلمات فارسی برای برند موردنظر خود انتخاب نمائید زیرا کم‌تر کسانی با کلمات فارسی می‌توانند برند خود را در سراسر دنیا آشنا کنند.
  • اگر در ثبت برند شخصی به علامت‌های گرافیکی توجه نکنید، برند موردنظر ارزش و اعتبار نخواهد داشت.
  • از طرفی توجه کنید که حتما قوانین و مقررات را رعایت کرده باشید در غیر این صورت برند موردنظر شما در سامانه ثبت نخواهد شد.
  • همچنین اگر قصد دارید برای کسب و کارهای خود برند شخصی ایجاد کنید، توصیه می‌شود حتما علامت تجاری بودن را در برند خود وارد نمائید و سپس آن را وارد سامانه کنید.
  • یکی دیگر از شرایط مهمی که در ثبت برند شخصی ضروری است بدانید، ثبت کردن برند موردنظر در قسمت سامانه است. پس داوطلبان بایستی بعد از آماده کردن مدارک، برند خود را وارد سامانه کنند در غیر این صورت برند آن‌ها جهانی نخواهد شد.

مدارک ثبت برند شخصی

برای اینکه برند شخصی خود را در سامانه ثبت کنید، بهتر است مدارک زیر را در کم‌ترین زمان ممکن آماده نمائید و در اسرع وقت برند طراحی شده را وارد سامانه کنید.

مدارک‌های موجود برای ثبت و ذخیره کردن برند شخصی در سامانه عبارتند از :

  • یک قطعه از کارت ملی صاحب برند
  • کپی کارت صنعتی یا همان کارت مخصوص کسب و کار
  • یک قطعه کپی شناسنامه
  • کپی پروانه بهره برداری یا همان مجوز ورود به برند سازی
  • در صورت ثبت شدن برند خود از طریق وکیل قانونی و رسمی، بایستی کارت و مدارک اصلی آن را وارد سامانه کنید.
  • اگر برای برند خود از حروف یا کلمه‌های فارسی استفاده نکرده‌اید توصیه می‌شود حتما برای ثبت برند شخصی، کپی کارت بازرگانی را بگیرید.
  • تاریخ اولین روز تاسیس شده شرکت و کمپانی
  • یک گواهی از عضویت در سامانه
  • نمونه‌هایی از تصاویر و نقاشی برند موردنظر خود به اندازه های ۶ در ۶ سانتی متر
  • در صورت اینکه برند موردنظر خود به شکل سه بعدی یا چند بعدی است بایستی از زاویه و جهت‌های مختلف آن را عکاسی کنید.
هزینه ثبت برند شخصی

اطلاعات مهم درباره ثبت یک برند شخصی

هزینه ثبت برند شخصی

اگر قصد دارید هزینه ثبت برند خود را بدانید، باید قسمت‌های زیر را از لحاظ قیمت به صورت جداگانه برای خود حساب کنید :

  • چاپ کردن آگهی برای نوبت اول
  • فرستادن اظهار نامه برای برند ثبت شده
  • در صورت کمک گرفتن از وکلا، هزینه حقوقی
  • ثبت کردن برند خود در یک طبقه
  • ثبت برند شخصی در سایت‌های سراسر دنیا
  • تمدید کردن دوباره ثبت
  • کم کردن مدت زمان ثبت برند موردنظر
  • آماده برند سازی با لوگو و تصاویر

تمام موارد بالا هزینه‌های جداگانه‌ای دارند که بایستی در ابتدای کار هزینه‌های این موارد را به صورت مجزا از یکدیگر حساب کنید؛ البته دقت کنید که هزینه‌های ثبت برند شخصی هر سال با سال‌های دیگر متفاوت است.

بدین منظور توصیه می‌شود برای کسب اطلاعات بیش تر از هزینه ثبت کردن برند شخصی، از مجموعه مدیران ثبت مشاوره بگیرید.

لوگو مدیران ثبت
logo

تماس با مدیران ثبت جهت مشاوره رایگان

جمع بندی نهایی؛ ثبت برند شخصی

امروزه مشتریان زیادی در ابتدای خرید هر محصول، به برند آن کالا توجه می‌کنند زیرا مشتریان بر این باور هستند که اگر یک محصول از برند معتبر باشد، آن کالا کیفیت و جنس عالی دارد.

همچنین ثبت برند شخصی دارای از چند شرایط مهم برخوردار است که با آماده کردن مدارک و پرداخت کردن هزینه‌های آن، می‌توانید برای کسب و کارهای خود یا محصولاتی که تولید کرده‌اید، برند معتبر ثبت نمائید.

منبع:  brandaide ، indiafilings ، ipandlegalfilings

مدیران ثبت | ModiranSabt

سوالات متداول

  • هزینه های جداگانه ای که برای ثبت برند باید انجام شود به چه صورت است؟

چاپ کردن آگهی برای نوبت اول،فرستادن اظهار نامه برای برند ثبت شده،در صورت کمک گرفتن از وکلا، هزینه حقوقی،ثبت کردن برند خود در یک طبقه،ثبت برند شخصی در سایت‌های سراسر دنیا،تمدید کردن دوباره ثبت،کم کردن مدت زمان ثبت برند موردنظر،آماده برند سازی با لوگو و تصاویر

  • شرایط ثبت برند شخصی چیست؟

1.توصیه می‌شود، کلمات فارسی برای برند موردنظر خود انتخاب نمائید زیرا کم‌تر کسانی با کلمات فارسی می‌توانند برند خود را در سراسر دنیا آشنا کنند.

2.اگر در ثبت برند شخصی به علامت‌های گرافیکی توجه نکنید، برند موردنظر ارزش و اعتبار نخواهد داشت.

3.از طرفی توجه کنید که حتما قوانین و مقررات را رعایت کرده باشید در غیر این صورت برند موردنظر شما در سامانه ثبت نخواهد شد.

4.همچنین اگر قصد دارید برای کسب و کارهای خود برند شخصی ایجاد کنید، توصیه می‌شود حتما علامت تجاری بودن را در برند خود وارد نمائید و سپس آن را وارد سامانه کنید.

5.یکی دیگر از شرایط مهمی که در ثبت برند شخصی ضروری است بدانید، ثبت کردن برند موردنظر در قسمت سامانه است. پس داوطلبان بایستی بعد از آماده کردن مدارک، برند خود را وارد سامانه کنند در غیر این صورت برند آن‌ها جهانی نخواهد شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *