راهنمای ثبت برند مبلمان + شرایط و مدارک لازم

ثبت برند مبلمان

یکی از موضوعاتی که این روزها در بازار کسب و کار اهمیت ویژه‌ای دارد، داشتن برند است. زمانی که برند خود را ثبت می کنید مانع از استفاده آن توسط شخص دیگری می شوید. به همین دلیل است که افرادی که سال ها در یک زمینه شغلی فعال بوده، قبل از اینکه محصول خود را وارد بازار کنند برند آن را ثبت می‌کنند تا بدین وسیله افراد زیادی جذب آن برند شوند و هم  سودجویان نتوانند این محصولات را به نام خود به فروش برسانند.

بدون دردسر کسب و کارتو رسمی کن!
بدون دردسر کسب و کارتو رسمی کن!

تفاوت ما، تعهد و تخصص ماست!

مجموعه مدیران ثبت تنها مرکز تخصصی خدمات ثبتی و اداری در شمال غرب کشور است و از تمام نقاط ایران مشتریان وفادار دارد. اگر قصد دارید که فرایندهای ثبتی خود را از جمله ثبت برند در تبریز را به صورت تخصصی انجام دهید، کارشناسان مجرب ما در این راه به شما کمک می‌کنند. این شرکت کامل‌ترین مجموعه در حوزه ارائه خدمات ثبتی و اداری شامل ثبت شرکت در تبریز و اعطاء گواهینامه‌های ایزو در شمال‌ غرب کشور است. ما به عنوان یک شرکت خدمات کسب و کار رویکرد و نگرشی کاملاً متفاوت داریم و از همان اوایل فعالیت‌مان، با افتخار توانسته‌ایم اعتماد اکثر مدیران و صاحبان بیزینس کشور را به خود جلب نماییم.

تفاوت ما، تعهد و تخصص ماست!
سوالات خود را از ما بپرسید

از صنایع پر کاربرد در ثبت برند صنعت چوب و مبلمان است که افراد زیادی در این صنعت مشغول به کار هستند که به تولید انواع مبل می پردازند. بنابراین قبل از فروش محصولات خود به دنبال ثبت برند آن هستند. ثبت برند مبلمان دارای شرایط و مراحلی است که مدیران ثبت کامل ‌ترین مجموعه در حوزه ارائه خدمات ثبتی، اداری و اعطای گواهینامه‌های ایزو در تبریز به شما در ثبت برند این صنعت کمک می کند.

اهمیت ثبت برند مبلمان

مبلمان یکی از صنعت های مهم است

اهمیت ثبت برند مبلمان

 برند شما در واقع همان نام تجاری شما در بازار مبلمان است به این صورت که تمامی افراد اعم از مشتری‌ها، رقیب ها و تولید کننده ها شما را با این نامی که ثبت می کنید، می شناسند.  پس نامی که ثبت می کنید، اهمیت بالایی دارد. به طور مثال اگر شما یک فروشگاه مبل داشته باشید که مشتریان زیادی از شما خرید کرده و رضایت داشته باشند، چگونه شما را به دیگران معرفی کنند؟ دفعه بعدی که قصد خرید از شما را دارند با چه نامی محصولات شما را خریداری کنند؟ همگی این موارد نشان دهنده اهمیت داشتن برند است. برای ثبت برند در تهران کافیست روی لینک کلیک کنید تا از مدارک، شرایط و مزایای ثبت برند مطلع شوید

لوگو مدیران ثبت
logo

تماس با مدیران ثبت جهت مشاوره رایگان

ثبت برند مبلمان

ثبت برند مبلمان بعد از انتخاب نام برای محصولات و فروشگاه مبل است. با ثبت برند مبلمان، اشخاص دیگر نمی توانند از محصولات و نام انتخابی شما سوء استفاده کنند.  نامی که برای تولیدی مبل خود انتخاب می کنید اعتبار شما را نشان می دهد.  اگر فرد دیگری از اعتبار شما استفاده کند تمام زحمات و اعتبارتان از بین می رود و این موضوع برای تمامی افراد ناخوشایند است. نکته قابل ذکر این است که گاهی ممکن است نام انتخابی شما به صورت عمدی یا سهوی با فرد دیگری یکسان باشد، به طور مثال فردی در شهر دیگر بدون اینکه شما را بشناسد، اقدام به ثبت نام تجاری مشابه شما کند. برای این که این اتفاق پیش نیاید باید برند مبلمان خود را ثبت کنید با این کار، نام تجاری شما چه به صورت عمدی و چه به صورت سهوی مورد سوء استفاده افراد قرار نمی گیرد.  به این صورت که با ثبت برند خود در اداره مالکیت معنوی، هرگز  فرد دیگری هرگز نمی تواند نام تجاری انتخابی شما یا مشابه آن را برای تولیدی مبلمان خود استفاده کند.

مزیت های ثبت برند مبلمان

ثبت برند باعث افزایش مشتری می شود

مزیت های ثبت برند مبلمان

 زمانی که افراد با مزایای ثبت برند مبلمان آشنا شوند؛ تمایل بیشتری برای این کار پیدا می کنند.

  • با ثبت برند خود می‌توانید در سریعترین زمان در بازار مبلمان شناخته شوید و با این اتفاق سود بیشتری بدست می آورید.
  • ثبت برند این امکان را به شما می‌دهد که برای محصولات خود نام تجاری منحصر به فردی داشته باشید و بتوانید آن را گسترش بدهید.
  • با ثبت برند مبلمان مشتری های بیشتری به سراغ شما می آیند.
  • ثبت برند به شما کمک می کند تا بتوانید نمایندگی های متعددی در سراسر کشور داشته باشید.
  • با ثبت برند مبلمان می توانید وام ها و تسهیلات بانکی دریافت کنید.
  • ثبت برند کمک می کند تا مشتری ها شما را بهتر بشناسند و شما را به دیگران نیز معرفی کنند.

 

شرایط ثبت برند مبلمان

با ثبت برند دیگران نمی توانند از نام شما سوء استفاده کنند

شرایط ثبت بند مبلمان

قبل از این که اقدام به ثبت برند مبلمان خود کنید باید با شرایط ثبت برند آشنا شوید تا بتوانید آن را به راحتی پشت سر بگذارید.

  • استعلام گرفتن

اولین گام برای ثبت برند این است که نام تجاری انتخابی شما قبلاً در اداره مالکیت معنوی به ثبت نرسیده باشد برای فهمیدن این موضوع، پس از مشخص کردن طبقه فعالیت خود توسط اداره مالکیت معنوی می توانید برند خود را استعلام بگیرید. اگر قبل از شما فرد دیگری نام تجاری انتخابی شما را ثبت کرده باشد، اجازه ثبت این نام به شما داده نمی‌شود و باید آن را تغییر دهید.

  • دریافت مجوزهای لازم

 ثبت برند مبلمان مانند سایر فعالیت ها به مجوزهای لازم نیاز دارد که این مجوز با توجه به نوع فعالیت شما فرق می کند به طور مثال اگر شما فروشنده مبلمان باشید باید از اتحادیه و اصناف مجوز بگیرید و اگر به تولید مبلمان می‌پردازید باید جواز تاسیس داشته باشید.

جمع آوری مدارک لازم

برای ثبت برند به مدارکی نیاز دارید

  • جمع آوری مدارک لازم

 برای ثبت برند به مدارک نیاز دارید که قبل از اقدام به ثبت باید تمامی مدارک را در کم ترین زمان جمع آوری کنید تا روند اداری کار شما با سرعت انجام گیرد.

مراحل ثبت برند مبلمان

ثبت برند مبلمان به تنهایی امکان پذیر نمی باشد زیرا اطلاعات دقیقی نیاز دارد و کار نسبتاً پیچیده‌ای است.  بنابراین یک شرکت معتبر باید در ثبت برند به شما کمک کند.  مراحل ثبت برند مبلمان به شرح زیر است:

در گام نخست تمامی اطلاعات صاحب امتیاز برند که می تواند شخص حقیقی یا شرکت باشد در سیستم اداره مالکیت معنوی ثبت می گردد. در گام دوم تمامی مدارک لازم بارگذاری می شود، سپس تمامی هزینه های ذکر شده پرداخت و شماره اظهارنامه ارسال و در پایان مراحل نهایی انجام می گردد.

مدارک ثبت برند مبلمان 

 همانطور که پیش تر ذکر شد، برای ثبت برند مبلمان به مدارکی نیاز دارید که این مدارک با توجه به نوع فعالیت شما متفاوت است و در ادامه به بیان هر یک می پردازیم:

 

برند حقیقی

هزینه ثبت برند متفاوت است

  • برند حقیقی

زمانی که یک فرد حقیقی صاحب امتیاز برند است، ثبت برند به صورت شخصی یا حقیقی انجام می گیرد.

  •  برند حقوقی

 در برخی موارد نیز  صاحب امتیاز برند یک شرکت است که در اینصورت ثبت برند به نام شرکت یا شخص حقوقی انجام می گیرد.  با توجه به این موارد مدارک لازم برای ثبت برند مبلمان کمی متفاوت است.

 مدارک لازم برای ثبت برند مبلمان اشخاص حقیقی

  • ارائه کپی کارت ملی و شناسنامه
  • ارائه کپی از مجوزهای فعالیت
  • در صورتی که برند شما به صورت لاتین می باشد به کارت بازرگانی نیز نیاز دارید.

مدارک لازم برای ثبت برند مبلمان اشخاص حقوقی

  • کپی کارت ملی و شناسنامه
  • در صورت تغییر شرکت، داشتن کپی از روزنامه رسمی تغییرات
  • اگر برند شما لاتین باشد، ارائه کارت بازرگانی
  • ارائه مجوزهایی که برای نوع فعالیت خود به دست آورده اید
هزینه ثبت برند مبلمان

ثبت برند مزایای زیادی برای هر کسب و کار دارد

هزینه ثبت برند مبلمان

 افرادی که به دنبال ثبت برند مبلمان هستند با این سوال مواجه می شوند که هزینه ثبت برند چقدر است؟  در پاسخ به این سوال باید گفت که هزینه‌ای که برای ثبت برند پرداخت می کنید در برابر مزیت هایی که ثبت آن برای کسب و کار شما خواهد داشت، بسیار کم است. به علاوه، همانطور که برندها با یکدیگر فرق دارند هزینه‌ای که برای ثبت یک برند پرداخت می شود با برند دیگر متفاوت است. بنابراین نمی توان مبلغ ثابتی را برای ثبت برند مبلمان در نظر گرفت.

 

منبع: startup

مدیران ثبت | Modiran Sabt

بله، شما می توانید تمامی امور ثبتی خود را به صورت اینترنتی از طریق مدیران سایت انجام دهید. شماره های تماس: ۰۴۱۳۵۵۷۳۲۸۷

در ابتدا باید نام برند مدنظر استعلام گرفته شود تا مطمئن شویم که این نام استفاده نشده باشد.در مرحله بعد باید مجوز های لازم گرفته شود و در نهایت نسبت به جمع آوری مدارک لازم اقدام نمایید.

  • کپی کارت ملی و شناسنامه
  • در صورت تغییر شرکت، داشتن کپی از روزنامه رسمی تغییرات
  • اگر برند شما لاتین باشد، ارائه کارت بازرگانی
  • ارائه مجوزهایی که برای نوع فعالیت خود به دست آورده اید
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

2 Comments

  1. مهدی گفت:

    مدارک لازم برای ثبت برند در تبریز رو هم میفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *