ثبت شرکت و ثبت برند تخصص ما است.

در هر کجای دنیا هستید شماره واتس‌آپ و تلگرام مجموعه ما رو تو گوشی‌تون ذخیره کنید. و در هر زمان و موقعیتی که در رابطه با خدمات ثبتی و اداری، مجوزها، ثبت شرکت، شروع کسب و کار، ثبت برند، گواهینامه‌های ایزو براتون سوال پیش اومد، برامون بنویسد یا ویس بفرستید تا در اسرع وقت کارشناسان ما، شما را راهنمایی کنند. همچنین در داخل ایران هم می‌توانید با شماره‌های ما تماس بگیرید یا به صورت حضوری به دفتر ما تشریف بیارید یا حتی ما را دعوت کنید به محل کار شما بیاییم تا از مشاوره جامع و ویژه و کاملا رایگان ما بهره‌مند شوید.

ما خدمات‌مون رو به این شکل ارائه می‌کنیم؛ بعد از حذف موانع فکری شما و اخذ تصمیم نهایی، مدارک لازم از شما دریافت و قراردادی مابین مجموعه ما و شما منقعد می‌شود و کارشناسان ما پیگیری‌ها و ثبت‌نام‌ها و هر کار دیگه‌ای که لازمه تا به نتیجه مطلوب برسیم را انجام می‌دهند. بسته به نوع کار ممکن است یک سری اقدامات اولیه و تهیه مدارک و مجوزهای مختلف لازم باشد تا بتوان کار اصلی را انجام داد. همچنین زمان لازم برای به نتیجه رسیدن در هر کاری متفاوت است و می‌تواند از چند ساعت تا چند ماه متغییر باشد. اما چون با شفافیت تمام مراحل انجام کار به مشتری توضیح داده می‌شود، تمام مشتریان مجموعه مدیران ثبت با دیدن تعهد و پیگیری مستمر بدون نگرانی و با خیال راحت منتظر به سرانجام رسیدن امور خود می‌مانند.

در انتهای هر کار بسته به نوع خدمات انجام شده، اسناد و مدارک یا تاییدیه‌های لازم به مشتری تحویل می‌گردد. و اینگونه یک مشتریِ راضی دیگر به جمع مشتریانِ وفادار مجموعه‌ی کاربلد و معتهد مدیران ثبت اضافه می‌شود.

مراحل ثبت برند

در ابتدا اشاره به این نکته لازم و حیاتی است که با وجود اینکه اداره ثبت علائم تجاری که زیر نظر سازمان اسناد و املاک کشور فعالیت می‌کند در تهران مستقر است اما به معنای این نیست که شما از سایر شهرها نمی‌توانید برای ثبت برند خود اقدام کنید. چون اداره ثبت علائم تجاری در مرکز هر استان مستقر شده است و بخش کارشناسی برند در خود استان‌ها انجام می‌شود. همچنین کار تخصصی و اصلی ثبت برند به صورت آنلاین انجام می‌شود و در صورت نیاز توسط وکلای پایه یک دادگستری مجرب پیگیری می‌شود. 
برای شروع کار مثل همیشه مشاوره تخصصی برای شفافیت اقدامات، لازم و ضروری است. مرحله بعدی استعلام رایگان و بررسی نام انتخابی است، که باید طبق قوانین اداره ثبت انتخاب شود. این اقدامات احتمال تایید شدن برند را افزایش می‌دهد. پس از آن نیاز به ثبت کارتابل در سامانه مالکیت معنوی و تصدیق امضا، و تایید هویت متقاضی حقوقی در یکی از دفاتر اسناد رسمی کشور هست.

برای ثبت برند باید متناسب با زمینه فعالیت متقاضی یک مجوز فعالیت ارائه شود. پس از انجام اقدامات اولیه، اظهارنامه درخواست ثبت برند به اداره ثبت علائم تجاری ارسال می‌شود. کارشناس مربوطه بررسی‌های لازم را جهت تایید یا رد نام تجاری انجام می‌دهد، که این مرحله نسبت به نوبت‌دهی انجام شده حدودا ده روز تا چندین ماه می‌تواند به طول بیانجامد. در صورت تایید، آگهی تقاضا علامت تجاری صادر می‌شود. بعد از آن مراحل مربوط به پرداخت هزینه روزنامه رسمی جهت چاپ در روزنامه انجام می‌شود. روزنامه تقاضا یا به اصلاح روزنامه اول پس انتشار سی روز مهلت اعتراض دارد که پس از گذشت سی روز و در صورت عدم اعتراض مراحل بعدی با سرعت بیشتری انجام می‌پذیرد که شامل اختصاص شماره ثبت ده ساله و چاپ روزنامه دوم و در نهایت صدور گواهی مصدق ده ساله برند است که به مفهوم اتمام کامل مراحل ثبت برند یا همان علامت تجاری است. این گواهی تا ده سال اعتبار دارد. پس از ده سال باید نسبت به تمدید آن اقدام شود. در غیر این صورت ابطال می‌شود و باید مجدد طبق قوانین وقت نسبت به ثبت برند اقدام شود.

در اینجا اشاره به این نکته که، صفر تا صد مراحل توسط مجموعه مدیران ثبت انجام می‌شود، خالی از لطف نیست. مجموعه مدیران ثبت چندین سال است با افتخار امور مربوط به ثبت برند شرکت‌های بزرگی نظیر پالایشگاه نفت تبریز، دونار خزر، قاینار خزر، مجموعه موسسات فرهنگی و آموزشی علوی و سایر نام آشنایان را انجام داده و رزمه و کارنامه درخشانی در رابطه با ثبت برند دارد. برای اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما همراه باشید.

مراحل ثبت شرکت

برای ثبت شرکت در تبریز ابتدا لازم هست مشاوره کامل انجام بشود و نوع شرکت و موضوع فعالیت به طور دقیق مشخص شود، مجموعه ما برای سهولت کار یک فرم درخواست برای ثبت شرکت آماده کرده و تمام اطلاعات مورد نیاز برای ثبت در آن درج شده است که تحویل متقاضی می‌شود. لازم است فرم را به طور کامل پر کنید و موارد مشخص شده رو پاسخ دهید، اطلاعاتی مانند آدرس دفتر مرکزی، تعداد و نام و سمت و مقدار سهم اعضاء، نام شرکت و تعیین حق امضاءدارن. بعد متقاضی باید فرم و مدارک شناسایی کلیه اعضاء، سهامدارن و بازرسین رو به کارشناسان ما تحویل دهد. پس از آن اقدامات مربوط به تنظیم اسناد و ثبت سامانه انجام می‌شود. درخواست ثبت جهت تعیین نام شرکت به اداره ثبت شرکتهای استان مربوطه ارسال می‌شود. پس از تایید نام در شرکت‌های سهامی خاص و با مسئولیت محدود نسبت به افتتاح حساب در شرف تاسیس شرکت و واریز مبلغ سرمایه شرکت اقدام می‌شود. درحالی که این مرحله برای موسسات غیرتجاری نیاز نیست. بعد از آن مدارک ثبت شرکت جهت امضاء تحویل متقاضی می‌شود، پس از امضاء دو نسخه از اسناد ثبت شرکت، مدارک جهت بررسی و تایید به اداره ثبت شرکتها ارسال می‌شود. در این مرحله اداره پس از تایید موضوع و اسناد ارسالی نسبت به صدور پیش نویس آگهی تاسیس اقدام می‌کند، و متقاضی با در دست داشتن پیش نویس و کارت ملی جهت دریافت آگهی تاسیس حضورا به اداره ثبت شرکتها مراجعه می‌کند و آگهی تاسیس که شامل شماره ثبت و شناسه ملی شرکت با مهر برجسته اداره است تحویل می‌گیرد. این به معنای ثبت کامل شرکت است. اما برای اینکه ثبت شرکت شکل کاملا قانونی داشته باشد، آگهی تاسیس باید در روزنامه رسمی کشور و در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار به چاپ برسد. این روزنامه‌ها جز اسناد شرکت است. باید در حفظ و نگهداری آن‌ها دقت کنید. در هر اداره و سازمان که مدارک شرکت نیاز بود باید روزنامه نیز به همراه سایر مدارک ارائه شود.
تمام این مراحل در سریعترین زمان و به طور کاملا تخصصی و متعهدانه توسط مجموعه مدیران ثبت انجام می‌شود. و در نهایت اسناد به صورت کامل همراه با آرزوی موفقیت تقدیم متقاضی می‌شود.