واگذاری فروش و انتقال برند

واگذاری فروش و انتقال برند

انتقال برند

برند در حقیقت، نشانی از کالا یا خدمت شما است که از طریق آن می توانید با مشتری ارتباط برقرار کنید. برند دارای 2 جنبه است: 1- برندها، ویژگی هایی دارند که کسب و کار شما را از دیگر رقبا متمایز می کنند، باعث رشد کسب و کار شما می شوند  و 2-  برندها باعث ایجاد ارتباط عاطفی و احساسی با مشتریان شما می شوند. یک برند خوب باعث ایجاد وفاداری مشتری ها به محصول یا خدمت شما می شود و این خوشبختانه یعنی شما دیگر نگران فروش کالا یا خدمتی که دارید، نباید باشید، زیرا بسیاری از مشتری های وفادار حتی به استفاده از کالایی به جز کالای شما فکر هم نمی کنند.

بدون دردسر کسب و کارتو رسمی کن!
بدون دردسر کسب و کارتو رسمی کن!

تفاوت ما، تعهد و تخصص ماست!

مجموعه مدیران ثبت تنها مرکز تخصصی خدمات ثبتی و اداری در شمال غرب کشور است و از تمام نقاط ایران مشتریان وفادار دارد. اگر قصد دارید که فرایندهای ثبتی خود را از جمله ثبت برند در تبریز را به صورت تخصصی انجام دهید، کارشناسان مجرب ما در این راه به شما کمک می‌کنند. این شرکت کامل‌ترین مجموعه در حوزه ارائه خدمات ثبتی و اداری شامل ثبت شرکت در تبریز و اعطاء گواهینامه‌های ایزو در شمال‌ غرب کشور است. ما به عنوان یک شرکت خدمات کسب و کار رویکرد و نگرشی کاملاً متفاوت داریم و از همان اوایل فعالیت‌مان، با افتخار توانسته‌ایم اعتماد اکثر مدیران و صاحبان بیزینس کشور را به خود جلب نماییم.

تفاوت ما، تعهد و تخصص ماست!
سوالات خود را از ما بپرسید

برندینگ

برندسازی یکی از کارهایی است که نام و تصویر منحصر به فرد محصول یا کالای شما را در ذهن مشتری ایجاد و ماندگار می کند و نیز به تمایز شما از رقبایتان کمک می کند. برندسازی معمولا از طریق طراحی لوگوی مناسب، معرفی برند به مشتریان، برنامه ریزی و نوشتن استراتژی برای معرفی برند، تبلیغات، بازاریابی، برآورد ارزش ها و … انجام می گیرد.

از جمله مزایای برندینگ این است که مشتری ها، شما را به راحتی شناسایی می کنند، به آسانی محصولات و خدمات جدید را به بازار معرفی می کنید، اعتبار محصول یا خدمتتان بالا می رود و یک حضور چشمگیر و منحصر به فرد در بازار ایجاد می کند.

برندینگ چیست

برندینگ

برند آماده

برند آماده یا برند فروشی، روند ثبت برند را پشت سر گذاشته و برای استفاده و بهره برداری آماده است. داشتن یک  برند در حقیقت امتیازی ارزشمند  و دارای قیمت است و جزو دارایی ها به حساب می آید. شما می توانید برند خود را به فردی دیگر بفروشید. هدف از ثبت کردن یا خریدن یک برند، نه تنها برای فروش محصولات است بلکه موجب بالا بردن ارزش کالا و جذب سرمایه نیز می شود. شما به آسانی می توانید با خرید برند آماده، صاحب برند شوید و قدمی مهم و موثر در جهت رشد کسب و کار خود بردارید. اگر شما قبلا برندی را ثبت کرده اید ولی الان برای شما کارایی ندارد، می توانید در کوتاه ترین زمان و به راحتی برای فروش، واگذاری و انتقال برند آماده اقدام کنید و هزینه هایی که به برای ثبت آن انجام داده اید را جبران کنید.

انتقال برند اماره

نقل و انتقال برند آماده

روش های نقل و انتقال برند آماده

خرید و فروش، واگذاری و انتقال برند آماده به دو صورت انجام می شود:

  • جبری (غیر ارادی): انتقال به صورت جبری زمانی صورت می گیرد که مالک برند فوت کرده باشد. به همین خاطر وارث متوفی به راحتیو با در دست داشتن گواهی انحصار وراثت و اصل گواهی ثبت برند در تبریز می تواند نسبت به واگذاری آن به مالک جدید اقدام نماید.
  • قراردادی: در این نوع نقل و انتقال برند، امتیاز برند به مالک جدید واگذار می شود. در واقع مالک کنونی برند به هر دلیلی امتیاز برند خود را برای مدت مشخص یا به صورت دائمی به فرد خریدار انتقال می دهد. بعد از آن، مالک جدید می تواند از مزایای آن برند استفاده کند.
  • مزایای خرید برند آماده

روند ثبت برند طولانی بوده و دارای مشکلات احتمالی است. به همین دلیل برخی از افراد ترجیح می دهند که برند آماده خریداری کنند، زیرا بدون صرف وقت می توانند صاحب یک نام تجاری شود و از مزایای آن بهره برد. از جمله مزایای خرید برند آماده به شرح زیر است:

  1. پروسه ی خرید برند آماده به آسانی و فقط با حضور در دفترخانه ثبت اسناد انجام می گیرد و نیازی به صرف زمان زیاد برای ثبت آن ندارد.
  2. برای خرید برند آماده، نیازی به پروانه بهره برداری و یا مجوز تاسیس ندارید و تنها با ارائه کارت شناسایی انجام می گیرد.
  3. برند هایی که فروخته می شوند، یک نام تجاری هستند که با خرید آن ها و ورود به بازار می توانید ایده های جدید خود را در جهت تقویت آن برند، اجرا نمائید.
  4. برای ثبت برند معمولا باید نگران رد درخواست یا اعتراض باشید در صورتیکه برند فروشی تمام مراحل ثبت را سپری نموده و آماده بهره برداری است.

 مقایسه قیمت خرید برند با ثبت برند

فارسی یا لاتین بودن آن، زیبایی نام برند، ثبت کالاها و طبقات مشابه، تعداد محصولات و طبقات ثبت شده، در قیمت برند آماده موثر هستند. خرید و فروش، واگذاری و انتقال برند آماده به دلیل مزایایی که دارد نسبت به ثبت برند، قیمت بالاتری دارد و شما می توانید با خرید امتیاز برند آماده، تمام اهداف مورد نظر را عملی کرده و با استفاده از اعتبار آن برند، مشتریان بیشتری جذب نمایید.

 قیمت برند آماده

قیمت گذاری برندهای مختلف توسط کارشناسان رسمی صورت می گیرد و افراد می توانند با توجه به حوزه کاری خود، نام دلخواه را انتخاب کنند. قیمت برند به عوامل متعددی بستگی دارد و هر چه ارزش آن بالاتر باشد، گران تر است. برند هایی که از قبل در بازار فعالیت داشته اند، چون برای عموم مردم شناخته شده اند، اعتبار و ارزش بیشتری دارند، در صورتیکه برند های جدید کمی زمان نیاز دارند تا جایگاه خود را در بازار بدست آورند. سایت های بسیاری در زمینه فروش برند آماده، مشغول به فعالیت هستند که شما می توانید به راحتی لیست برندهای آن ها را مشاهده نموده و برای خرید نام مورد نظر اقدام کنید. ما به شما با اطمینان، پیشنهاد خرید و یا فروش، واگذاری و انتقال برند آماده از طریق مدیران ثبت را می دهیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

1 Comments

  1. مدیران ثبت گفت:

    با سلام و احترام
    برای اطلاع از مراحل دقیق ثبت برند در تبریز روی لینک درج شده کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *