ثبت برند بین المللی

ثبت مادرید چیست

ثبت مادرید

قبل از اینکه توضیحی درباره ثبت برند بین المللی یا مادرید بدهیم، لازم است بدانید که برند چیست و چرا برند را ثبت می کنیم چه مزایای پشت این ثبت وجود دارد؟

بدون دردسر کسب و کارتو رسمی کن!
بدون دردسر کسب و کارتو رسمی کن!

تفاوت ما، تعهد و تخصص ماست!

مجموعه مدیران ثبت تنها مرکز تخصصی خدمات ثبتی و اداری در شمال غرب کشور است و از تمام نقاط ایران مشتریان وفادار دارد. اگر قصد دارید که فرایندهای ثبتی خود را از جمله ثبت برند در تبریز را به صورت تخصصی انجام دهید، کارشناسان مجرب ما در این راه به شما کمک می‌کنند. این شرکت کامل‌ترین مجموعه در حوزه ارائه خدمات ثبتی و اداری شامل ثبت شرکت در تبریز و اعطاء گواهینامه‌های ایزو در شمال‌ غرب کشور است. ما به عنوان یک شرکت خدمات کسب و کار رویکرد و نگرشی کاملاً متفاوت داریم و از همان اوایل فعالیت‌مان، با افتخار توانسته‌ایم اعتماد اکثر مدیران و صاحبان بیزینس کشور را به خود جلب نماییم.

تفاوت ما، تعهد و تخصص ماست!
سوالات خود را از ما بپرسید

برند

برند از نظر مالکیت، یک “نشانه” است که می تواند دقیقاً محصولات یا خدمات یک شرکت را از محصولات رقبای خود متمایز کند. علامت می تواند یک کلمه، یک نام، یک شعار، یک آرم، یک طرح و غیره یا ترکیب این عناصر مختلف باشد. اما برند لازم است که چندین شرط را برای ثبت داشته باشد: علامتی که نشان دهنده آن است باید به طور واضح از رقبای خود متمایز شود ، نباید مغایر اخلاق باشد یا نظم عمومی را مختل کند. نشانه علائم تجاری ثبت شده نباید از یک مارک دیگر نیز تقلید کند همچنین نباید مصرف کننده را گمراه کند.هزینه ثبت شرکت و ثبت برند با توجه به حوزه ای که فعالیت دارند متفاوت میباشد،برای اطلاع از هزینه ها روی لینک درج شده کلیک کنید همچنین میتوانید با مشاوران ما در مدیران ثبت تماس حاصل فرمایید.

چرا برند را ثبت می کنیم

مهم‌ترین ویژگی ثبت علامت تجاری در ایران، متمایز کردن یک محصول از سایر موارد مشابه است، همچنین ثبت علائم تجاری شرکت‌ها، امکان سوء‌استفاده از برند یا علامت تجاری را از بین می‌برد. همچنین شما می توانید اقدامات لازم جهت ثبت برند در تبریز را به شرکت مدیران ثبت واگذار کنید تا متخصصان ما در کمترین زمان ممکن اقداماته مربوطه را انجام دهند.

درباره ثبت شرکت در تهران بیشتر بخوانید.

مراحل ثبت بین المللی برند

ثبت بین المللی برند

ثبت بین المللی برند

ثبت بین المللی برند در ابتدا باید در كشور مبداء انجام شود و سپس  با تعیین كشورهای مورد نظر درسطح بین المللی صورت گیرد. امتیاز سیستم مادرید این است كه متقاضی با ارائه یك اظهارنامه بین المللی از طریق وایپو میتواند در همه ی ۸۶ کشور عضو یا تعدادی از آن ها برند خود را به ثبت برساند .
بنابراین مزیت ثبت بین المللی در ساده، ارزان و موثر بودن آن می باشد، یعنی تنها بوسیله یك تقاضانامه بین المللی واحد به یك زبان (فرانسوی، انگلیسی یا اسپانیولی) و پرداخت یك تعرفه به فرانك سوئیس، تحصیل و تامین حمایت از علائم تجارتی یا خدماتی دركشورهای تعیین شده در فرم درخواست میسر می شود. همچنین درصورتی كه هرگونه تغییری درعلامت ثبت مبداء ازطرف دارنده آن صورت گیرد از قبیل تغییر نام، آدرس، مالكیت، تمدید و مانند آن، می توان با تكمیل فرم های مربوطه و پرداخت هزینه ای اندك تغییرات مزبور را درسطح بین المللی اعمال نمود.

مدارک لازم جهت ثبت برند بین المللی

  • ارائه نامه درخواست جهت ثبت بین المللی علامت خطاب به اداره ثبت علائم تجاری با درج اسامی کشورهای مورد نظر
  • ارائه معرفی نامه بر روی سربرگ شرکت همراه با امضای مدیران و دارندگان حق امضا و با مهر شرکت برای اشخاص حقوقی و در صورت مراجعه وکیل رسمی ارائه وکالت نامه دادگستری
  • ارائه کپی مصدق شناسنامه و کارت ملی مدیران و دارندگان حق امضای شرکت و روزنامه تاسیس از آخرین تغییرات شرکت برای اشخاص حقوقی
  • ارائه کپی مصدق شناسنامه و کارت ملی برای اشخاص حقیقی و در صورت مراجعه به وکیل رسمی ارائه وکالت نامه دادگستری
  • ارائه اصل گواهی ثبت علامت تجاری در ایران جهت رویت و کپی آن جهت رویت و کپی آن جهت ضبط در پرونده یا ارائه کپی مصدق گواهی ثبت علامت تجاری
  • تکمیل فرم مخصوص لاتین
  • ارائه برگ محاسبه هزینه ها
  • رسید مربوط به پرداخت هزینه بررسی اظهارنامه بین المللی
مدارک لازم جهت ثبت برند بین المللی چیست

مدارک لازم جهت ثبت برند بین المللی

تیم متخصص مدیران ثبت به شما توصیه می‌کند:

چنانچه که برندی دارید و هنوز اقدام به ثبت آن نکرده‌اید لازم است که هر چه سریع‌تر اقدام به ثبت آن نمایید. زیرا که در صورت عدم ثبت، کسی که زودتر اظهارنامه مربوطه را به مرجع ثبت‌کننده ارائه دهد، برند برای او ثبت می‌شود و شما ضرر خواهید کرد.  مدیران ثبت در امر ثبت برند در تبریز از اولین تا آخرین گام در کنار شما عزیزان خواهد بود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *