ثبت شرکت در منطقه آزاد ارس

ثبت شرکت در منطقه آزاد ارس

مجموعه مدیران ثبت با سالها تجربه در رابطه ثبت شرکت در ارس و ثبت شرکت جلفا می تواند راهنمای شما در امور ثبتی و انتخاب مناسبترین منطقه برای ثبت شرکت شما باشد. در پایین بیشتر در رابطه با ثبت شرکت در منطقه آزاد ارس صحبت می کنیم.

معرفی منطقه آزاد ارس

منطقه ارس در مجاورت دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان است و وسعت آن چیزی حدود 51 هزار هکتار است. منطقه آزاد – تجاری ارس در استان آذربایجان واقع در شهرستان کلیبر، خداآفرین، جلفا است. آب و هوای این منطقه نیمه خشک می باشد و از لحاظ تجاری یکی از قطب های مهم ایران است.

بدون دردسر کسب و کارتو رسمی کن!
بدون دردسر کسب و کارتو رسمی کن!

تفاوت ما، تعهد و تخصص ماست!

مجموعه مدیران ثبت تنها مرکز تخصصی خدمات ثبتی و اداری در شمال غرب کشور است و از تمام نقاط ایران مشتریان وفادار دارد. اگر قصد دارید که فرایندهای ثبتی خود را از جمله ثبت برند در تبریز را به صورت تخصصی انجام دهید، کارشناسان مجرب ما در این راه به شما کمک می‌کنند. این شرکت کامل‌ترین مجموعه در حوزه ارائه خدمات ثبتی و اداری شامل ثبت شرکت در تبریز و اعطاء گواهینامه‌های ایزو در شمال‌ غرب کشور است. ما به عنوان یک شرکت خدمات کسب و کار رویکرد و نگرشی کاملاً متفاوت داریم و از همان اوایل فعالیت‌مان، با افتخار توانسته‌ایم اعتماد اکثر مدیران و صاحبان بیزینس کشور را به خود جلب نماییم.

تفاوت ما، تعهد و تخصص ماست!
سوالات خود را از ما بپرسید

علت آزاد سازی برخی از استان های کشور

هدف دولت از ایده پردازی آزاد کردن مناطق، به منظور رونق اقتصادی جامعه و همچنین آزاد گذاشتن فضایی برای ورود تکنولوژی های جدید و سرمایه گذاری های کلان است، به این وسیله می توان پول های کلانی را به چرخه اقتصادی کشور وارد کرد.

ویژگی ای که مناطق آزاد را متمایز برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی می کند، عدم پرداخت هزینه های گمرکی است. در مناطق آزاد تمامی افراد به مدت 15 سال از پرداخت  هر گونه ای از مالیات معاف می باشند. تجارت در مناطق آزاد هیچ یک از قوانین کشور اجرا  نمی شود،این اصل به دلیل جذب سرمایه گذاران اجرایی شده است. در پایین کلیه مزایای مربوط به ثبت شرکت در منطقه آزاد ارس و جلفا را گفته ایم.

بیشتر بخوانید: ثبت برند در تبریز در سریعترین زمان ممکن

لوگو مدیران ثبت
logo

تماس با مدیران ثبت جهت مشاوره رایگان

مزایای ثبت شرکت در منطقه آزاد ارس

باید بدانید که شرکت های غیرتجاری زمانی رسمیت پیدا خواهند کرد که ثبت شوند. پس از ثبت شرکت، فعالیت های آن شرکت یا موسسه قانونی خواهد شد. آنگاه آن شرکت تحت حمایت دولت قرار خواهد گرفت. ثبت شرکت در ارس و جلفا به فعالیت های شرکت اعتبار خواهد داد. با ثبت شرکت در منطقه آزاد ارس امکان دریافت و اعطای نمایندگی و درنتیجه گسترش فعالیت های تجاری و صنعتی شرکت تان را خواهید داشت. همچنین پس از ثبت شرکت شما قادر هستید از تسهیلات و وام های بانکی بهره مند شوید. در پایین به موارد بیشتری از مزایای ثبت شرکت در منطفه آزاد ارس و جلفا پرداخته ایم.

  1. انتقال آسان سهام، حتی به سرمایه گذاران در خارج از ارس
  2. امکان انجام تبادلات ارزی  در مقدار بالا
  3. سهولت در انجام صادرات و واردات با سود دهی بالا برای تجار
  4. عدم محدودیت در پذیرش سرمایه گذاران خارجی
  5. معاف بودن از پرداخت سود بازرگانی
  6. سرعت عمل در انجام امور اداری توسط مدیران ثبت در ارس
  7. صادرات کالاهای تولیدی با صرف کم ترین زمان با ثبت شرکت در مناطق آزاد ارس

مراحل ثبت شرکت در منطقه جلفا

با ثبت شرکت در منطقه آزاد – تجاری و صنعتی ارس مجوز فعالیت در این منطقه را خواهید داشت. نکته ای که باید بدانید این است که فردی که قصد ثبت شرکت در منطقه ارس را دارد باید مجوز خود را به اداره ثبت شرکت ها تحویل دهد. تا این موسسه صحت آن را بررسی کند. 

مراحل ثبت شرکت در منطقه آزاد ارس

  1. تماس با ما
  2. مشورت دهی کارشناسان
  3. انتخاب نوع شرکت
  4. عقد قرار داد بین مدیران ثبت و کارفرما
  5. تحویل مدارک مورد نیاز به مدیران ثبت
  6. صرف زمان برای انجام مراحل اداری
  7. تحویل آگهی تاسیس شرکت

هزینه ثبت شرکت در منطقه ارس

باتوجه به نوع شرکتی که قصد ثبت آن را دارید هزینه های ثبت شرکت متفاوت است. یعنی برای تعیین هزینه ثبت شرکت مواردی همچون اندازه شرکت، نوع شرکت و… تاثیر گذار است. اگر تصمیم گرفته اید فعالیت اقتصادی خود را با ثبت شرکت اعتبار ببخشید، حتما در رابطه با هزینه ثبت شرکت در ارس سوالاتی دارید. برای اطلاع از هزینه و زمان مورد نیاز برای ثبت شرکت در این منطقه کافیست از طریق شماره 04135573287 با مدیران ثبت تماس بگیرید تا مشاورین و کارشناسان ما به صورت کامل شما را در این امر همراهی کنند. برای اطلاع از نکات لازم در مورد هزینه ثبت شرکت به همین صفحه مراجعه کنید.

سوالات متداول ثبت برند در ارس

  • مزایای ثبت شرکت در منطقه آزاد ارس چیست؟

باید بدانید که شرکت های غیرتجاری زمانی رسمیت پیدا خواهند کرد که ثبت شوند. پس از ثبت شرکت، فعالیت های آن شرکت یا موسسه قانونی خواهد شد. آنگاه آن شرکت تحت حمایت دولت قرار خواهد گرفت. ثبت شرکت در ارس و جلفا به فعالیت های شرکت اعتبار خواهد داد. با ثبت شرکت در منطقه آزاد ارس امکان دریافت و اعطای نمایندگی و درنتیجه گسترش فعالیت های تجاری و صنعتی شرکت تان را خواهید داشت همچنین پس از ثبت شرکت شما قادر هستید از تسهیلات و وام های بانکی بهره مند شوید.

  • هزینه ثبت شرکت در منطقه آزاد ارس چقدر است؟

باتوجه به نوع شرکتی که قصد ثبت آن را دارید هزینه های ثبت شرکت متفاوت است. یعنی برای تعیین هزینه ثبت شرکت مواردی همچون اندازه شرکت، نوع شرکت و… تاثیر گذار است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۸ از ۵
از مجموع ۳۰ رای

6 Comments

  1. افسر گفت:

    تکمیل مراحل ثبت شرکت در منطقه آزاد ارس چقدر زمان میبره ؟

    • مدیران ثبت گفت:

      سلام روزتون بخیر.
      مراحل ثبت شرکت در ارس، مدت زیادی طول نمی کشد و با توجه به اینکه زمان ثبت شرکت در جوزه های مختلف، متفاوت می باشد، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان مدیران ثبت در تماس باشید: 04135573287

  2. Baran گفت:

    سلام خسته نباشبد. آیا برای ثبت شرکت در ارس می بایست هزینه های گمرکی هم پرداخت کنیم؟

    • مدیران ثبت گفت:

      درود و خسته نباشید خدمت شما کاربر گرامی.
      خیر. برای ثبت شرکت در منطقه ارس نیازی به پرداخت هزینه های گمرکی ندارید. کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با مدیران ثبت: 04135573287

  3. Mahdi گفت:

    سلام وقتتون بخیر. یه سوالی داشتم. برای سرمایه گذاران خارجی، محدودیتی باری ثبت شرکت در ارس وجود نداره؟

    • مدیران ثبت گفت:

      سلام و درود خدمت شما کاربر گرامی.
      خیر. یکی از مزایا ثبت شرکت در ارس، عدم محدودیت در پذیرش سرمایه گذاران خارجی می باشد. برای اطلاع از هزینه ثبت شرکت و مدارک لازم می توانید با کارشناسان مدیران ثبت در تماس باشید: 04135573287

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *