بهترین کشور برای ثبت برند

بهترین کشور برای ثبت برند

امروزه با گسترش روابط تجاری و بین المللی اکثر افراد به گسترش فعالیت های تجاری خود علاقه دارند. یکی از راحت ترین راه ها برای گسترش فعالیت تجاری ثبت شرکت در کشورهای دیگر است. تعدادی از افراد هم برای دریافت اقامت و اخذ ویزای یک کشور ترجیح می دهند در کشور مقصد شرکت ثبت کنند زیرا این کار از راحت ترین راه ها برای اخذ اقامت است. اگر تمایل به ثبت شرکت در این کشور ها دارید به دلیل تفاوت قوانین بهترین کار کمک گرفتن از مشاور است. شما برای انتخاب بهترین کشور برای ثبت برند باید تحقیقات زیادی انجام دهید. برای ثبت برند شما نیاز به یک شرکت مشاور دارید تا شما را با قوانین آن کشور آشنا کند.

بدون دردسر کسب و کارتو رسمی کن!
بدون دردسر کسب و کارتو رسمی کن!

تفاوت ما، تعهد و تخصص ماست!

مجموعه مدیران ثبت تنها مرکز تخصصی خدمات ثبتی و اداری در شمال غرب کشور است و از تمام نقاط ایران مشتریان وفادار دارد. اگر قصد دارید که فرایندهای ثبتی خود را از جمله ثبت برند در تبریز را به صورت تخصصی انجام دهید، کارشناسان مجرب ما در این راه به شما کمک می‌کنند. این شرکت کامل‌ترین مجموعه در حوزه ارائه خدمات ثبتی و اداری شامل ثبت شرکت در تبریز و اعطاء گواهینامه‌های ایزو در شمال‌ غرب کشور است. ما به عنوان یک شرکت خدمات کسب و کار رویکرد و نگرشی کاملاً متفاوت داریم و از همان اوایل فعالیت‌مان، با افتخار توانسته‌ایم اعتماد اکثر مدیران و صاحبان بیزینس کشور را به خود جلب نماییم.

تفاوت ما، تعهد و تخصص ماست!
سوالات خود را از ما بپرسید

چه کشوری برای ثبت برند مناسب تر است

برند به نام و نشان تجاری یک شرکت اطلاق می شود که به وسیله آن نام و یا نشان تجاری در بین افراد شناخته می شود. ارائه دهنده محصولات یا خدمات به وسیله این نام خود را معرفی می کند و تمام تلاش خود را می کند تا نام تجاری در ذهن و یاد مشتری ماندگار شود. یک برند شامل تمامی ویژگی هایی است که باعث می شود یک محصول در ذهن مخاطب تداعی شود. با افزایش روابط تجاری و بین المللی تعداد زیادی از افراد علاقه دارند که برند و شرکت خود را خارج از ایران ثبت کنند.

این افراد در بعضی موارد سعی می کنند که برای مهاجرت از شیوه ثبت برند استفاده کنند که یکی از راه های کم هزینه و تضمین شده است. برای انجام ثبت برند شما بهتر است کشوری را انتخاب کنید که بتوانید با کم ترین ریسک این کار را انجام دهید. شما باید سعی کنید کشوری را برای ثبت برند انتخاب کنید که تمام حقوق مادی و معنوی شرکت شما بعد از ثبت در آن کشور حفظ شود.برای اطلاع از هزینه ثبت شرکت کلیک کنید.

برای انجام این کار بهتر است کشورهای مناسب این کار را با بررسی های تخصصی و به کمک افراد متخصص انتخاب کنید. در این مطلب به مزیت ثبت شرکت در کشورهایی مثل نروژ، گرجستان، لهستان و ترکیه می پردازیم. این چند کشور بهترین مقصد برای ثبت شرکت هستند.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع ثبت برند در تبریز

بهترین شرکت ها برای ثبت برند کدام اند؟

ثبت کردن برند یکی از لازمه های قانونی در هر کشوری برای جلوگیری کردن از سوء استفاده های اقتصادی است. شما باید طبق قوانین هر کشور برای ثبت برند اقدام کنید. برای این که از هدر رفت زمان و هزینه خود جلوگیری کنید بهتر است به کمک مشاوران و افراد خبره در فرایند ثبت برند، این پروسه را انجام دهید. شرکت مدیران ثبت با در اختیار داشتن افراد خبره می تواند به شما در زمینه انتخاب کشور و شرایط ثبت برند در ان کشور کمک کند. در انجام این پروسه اگر آشنایی و تسلط کافی نداشته باشید ممکن است دچار مشکل شوید؛ بنابراین مطمئن ترین راه برای دریافت اقامت می تواند کمک گرفتن از مشاوران و شرکت های ثبت برند است.

ترکیه؛ یک انتخاب عالی برای ثبت برند

ثبت برند در ترکیه

تمام افرادی که می خواهند در ترکیه شرکت راه اندازی کنند باید از تمامی مراحل قانونی و … اطلاع داشته باشند. هر فعالیت اقتصادی و تجاری در ترکیه برای یک تبعه خارجی نیاز به ثبت شرکت دارد. ممکن است شما به دنبال راه اندازی آرایشگاه یا رستوران باشید و یا بخواهید در حوزه وسیع تری فعالیت کنید فرقی نمی کند شما نیاز خواهید داشت که برند خود را ثبت کنید. پروسه ثبت برند در ترکیه با ایران کاملاً متفاوت است. شما برای این که بتوانید شرکت و برند خود را ثبت کنید بهتر است با کمک متخصصان و مشاوران در ثبت برند این کار را انجام دهید. برای یک فرد ایرانی بهترین کشور برای ثبت برند می تواند ترکیه باشد زیرا از لحاظ رفت و آمد به ایران بسیار راحت و کم هزینه است. شما می توانید با ثبت شرکت در ترکیه اقدامات لازم جهت دریافت اقامت را انجام دهید.

نروژ؛ یکی از بهترین کشور های اروپایی برای ثبت شرکت

ثبت برند در نروژ

نروژ یکی از کشورهایی است که برای ثبت برند به شما پیشنهاد داده می شود. سیاست کشور نروژ نسبت به سرمایه گذاران خارجی بسیار مثبت است. در سال 1993 برای جذب کردن سرمایه گذاری های خارجی یک نهاد رسمی در نروژ تاسیس شده است. سرمایه گذاران به شیوه های مختلف مانند خرید سهام، ملک و … می توانند در نروژ سرمایه گذاری کنند و از مزایای آن بهره مند شوند. یکی از راه های سرمایه گذاری در نروژ ثبت برند است. ثبت برند در نروژ برای مشاغل مختلف مهیا است. مانند شرکت با مسئولیت محدود، شرکت با مسئولیت محدود، مشارکت نامحدود (عمومی)،مشارکت نامحدود همراه با مسئولیت های مناسب، مشارکت محدود، مشارکت در خواب، سرمایه گذاری مشترک، مالکیت انفرادی، مشاغل مشترک، شرکت های خود اشتغالی از انواع مختلف شرکت هستند که برای ثبت برند باید یک نوع از ان را انتخاب کرد.

 ثبت شرکت در کشور گرجستان

از کشور های پیشتاز در امر اصلاحات اقتصادی می توان به گرجستان اشاره کرد. گرجستان به دلیل اینکه یک کشور اروپایی، آسیایی است جز اعضای ناتو و اتحادیه اروپا است. این کشور برای توریست های ایرانی خدمات بسیار زیادی را ارائه می دهد و بسیار مورد استقبال توریست های ایرانی قرار گرفته است. این کشور از لحاظ کاری فضای بسیار مناسبی را دارد. تعداد زیادی از ایرانیان ترجیح می دهند برای ثبت شرکت در گرجستان اقدام کنند و هدف بسیار از این افراد دریافت اقامت این کشور است. ثبت شرکت در گرجستان مزایای بسیاری دارد.

از جمله این مزایا این است که فرد صاحب یک شرکت بین المللی می شود و حساب بانکی در گرجستان می تواند داشته باشد. این کشور خدمات بسیار ارزانی ارائه می دهد. ثبت شرکت در گرجستان بسیار آسان است و می توان خیلی سریع این پروسه را طی کرد. هزینه نیروی کار بسیار پایین است. در این کشور هزینه مالیات بسیار پایین است. به دلیل منطقه ای که گرجستان در آن واقع شده دسترسی به کشور های اروپایی بسیار آسان است. ثبت شرکت در گرجستان علاوه بر راحتی می تواند شرایط اقامت شما را هم فراهم کند.

لهستان؛ یک انتخاب خوب برای ثبت برند  

ثبت برند در کشور لهستان

کشور لهستان یکی از کشورهای اروپایی است که شما می توانید جهت ثبت برند در این کشور اقدام کنید. افرادی که متقاضی ثبت برند و شرکت در لهستان هستند به موازات ثبت برند می تواند اقامت این کشور را دریافت کنند. می توان گفت یکی از راحت ترین و سریع ترین راه اخذ اقامت برای یک فرد و خانواده او در کشور لهستان است. ثبت برند در کشور لهستان مزایای بسیار زیادی دارد از جمله این مزایا می توان به اجازه افتتاح حساب بانکی اشاره کرد.

فراهم شدن امکان تحصیل برای تک تک اعضای خانواده در کل قسمت های اروپا از دیگر مزایای ثبت شرکت در لهستان است. شما با ثبت شرکت در لهستان می توانید به راحتی در تمام کشور های اروپایی و کشورهایی که عضو شنگن رفت و آمد کنید. قابلیت افتتاح حساب در تمامی کشورهای اروپایی برای فرد که برند ثبت کرده ایجاد می شود. در کشور لهستان نیاز به اقامت و حضور فیزیکی شخص به صورت دائم وجود ندارد. از همه مهم تر ثبت برند امکان دریافت اقامت و اخذ ویزای لهستان را دارد.

مدیران ثبت یکی از بهترین شرکت های فعال در زمینه ثبت برند است. این شرکت در حال حاضر کادری متشکل از وکلا و مشاوران خبره در اختیار دارد که می تواند شما را در ثبت برند خود در کشور مقصد یاری کند.

با ثبت برند بدون دردسر اقامت بگیرید

برای اخذ اقامت یک کشور خارجی با توجه به ویژگی ها و قوانین هر کشور راه های مختلفی برای اخذ اقامت وجود دارد. هر فرد باید متناسب با توانایی های خود یکی از این راه ها را انتخاب کند. اخذ اقامت را های پر فراز و نشیبی دارد که اگر افراد از آن اطلاع کامل نداشته باشند میتواند برای آن گران تمام شود. برای دریافت اقامت از یک کشور یکی از راه های راحت و مطمئن ثبت برند در کشور مد نظر است.

در این مورد شما باید سعی کنید کشوری را انتخاب کنید مزایای بسیار برای شما داشته باشد و با قوانین آن کاملاً آشنایی داشته باشید تا به مشکل کم تری برخورد کنید. برای این که بتوانید این پروسه را با خیال راحت طی کنید بهتر است از مشاوران متخصص در این زمینه کمک بگیرید و این مشاوران کاملاً بر این موارد مسلط هستند. شما می توانید شرایط مد نظر خود را برای مشاور توضیح دهید و سپس به کمک مشاور یکی از کشور های بسیار عالی برای ثبت برند را انتخاب کنید. بعد از ثبت برند می توانید اقامت دائم برای خود و خانواده و مزایای بسیار  زیادی را بدست آورید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *