ثبت شرکت بین المللی + شرایط و مدارک لازم و هزینه های آن

ثبت شرکت بین المللی

هنگامی که شرکتی تصمیم به فعالیت در دیگر کشورها دارد، نیاز است که یا در کشور مشخص دیگری ثبت شرکت انجام دهد یا شعباتی در کشورهای دیگر به ثبت برساند. در روش دوم، شرکت ثبت شده در ایران، اقدام به ثبت شعبه خود در کشورهای دیگر می‌کند تا کالاهای خود را در آن کشورها تولید نماید یا خدماتی در کشور مقصد ارائه کند. در نظر داشته باشید واژه‌های بین‌المللی یا چند ملیتی اصلاحی است که در بین افراد برای چنین شرکت‌هایی به کار میرود، و این به معنی تبدیل شرکت موجود از ملی به بین‌المللی نیست و حتی باید یک کشور به عنوان مقصد افتتاح شعبه یا نمایندگی انتخاب شود.

بدون دردسر کسب و کارتو رسمی کن!
بدون دردسر کسب و کارتو رسمی کن!

تفاوت ما، تعهد و تخصص ماست!

مجموعه مدیران ثبت تنها مرکز تخصصی خدمات ثبتی و اداری در شمال غرب کشور است و از تمام نقاط ایران مشتریان وفادار دارد. اگر قصد دارید که فرایندهای ثبتی خود را از جمله ثبت برند در تبریز را به صورت تخصصی انجام دهید، کارشناسان مجرب ما در این راه به شما کمک می‌کنند. این شرکت کامل‌ترین مجموعه در حوزه ارائه خدمات ثبتی و اداری شامل ثبت شرکت در تبریز و اعطاء گواهینامه‌های ایزو در شمال‌ غرب کشور است. ما به عنوان یک شرکت خدمات کسب و کار رویکرد و نگرشی کاملاً متفاوت داریم و از همان اوایل فعالیت‌مان، با افتخار توانسته‌ایم اعتماد اکثر مدیران و صاحبان بیزینس کشور را به خود جلب نماییم.

تفاوت ما، تعهد و تخصص ماست!
سوالات خود را از ما بپرسید

آشنایی با فرایند ثبت شرکت بین المللی

هنگامی که ثبت شرکت بین المللی انجام می شود، صاحبان کسب و کار، دارای مزیت‌های بسیاری خواهند شد. تولید محصولات در کشوری دیگر، می تواند همراه با دسترسی بهتر به بازار فروش جهانی داشته و مواد اولیه ارزان تر و نیروی کار با هزینه کمتر را همراه داشته باشد. ضمن آنکه اعضای شرکت این امکان را دارند تا اجزای کالاهای خود را در چندین کشور، با هزینه هایی مقرون به صرفه تر تولید نموده و محصول نهایی را به بازار جهانی ارائه نمایند که این روند در تجارت، تنها با ثبت شرکت بین المللی میسر خواهد بود.

همه چیز درباره ثبت شرکت بین المللی

این امر باعث می شود تا فعالیت های شرکت ها در عرصه جهانی گسترش یافته و سرمایه گذاری های قابل توجهی را جذب نماید. این در حالی است که در بسیاری از موارد، سرمایه گذاری های داخلی، پاسخ گوی نیازها و تقاضای بازرگانان نبوده و مانع بزرگی بر سر راه توسعه فعالیت های شرکت می شود.

با ثبت شرکت بین المللی، توسعه و گسترش روابط تجاری بین کشورها، می تواند تغییرات موثری را در جهان ایجاد کرده و به اقتصاد جهانی کمک موثری نماید. هنگامی که شرکت های بین المللی در سطح جهانی با یکدیگر در تبادل و تعاملات تجاری هستند، سرمایه گذاری های خارجی معتبری نیز در دسترس خواهد بود که می تواند باعث ایجاد اعتبار حقوقی میان بازرگانان گردد.

همه چیز درباره ثبت شرکت بین المللی

مدارک لازم برای ثبت برند بین المللی

از جمله مدارکی که باید برای ثبت شرکت بین المللی تهیه نمایید، می توان به تصویر برابر اصل شده مدارک هویتی از قبیل شناسنامه و کارت ملی مدیران و سهامداران شرکت اشاره نمود. همچنین لازم است تا اظهارنامه ثبت برند و علامت تجاری را که در ایران ثبت شده است، جهت درج در پرونده، ارائه نمایید. از سویی دیگر، تصویر برابر اصل شده گواهی ثبت برند نیز نیاز است.

در نظر داشته باشید که برای ثبت شرکت بین المللی می بایست روزنامه رسمی آگهی تاسیس به همراه تغییرات شرکت را نیز پیوست کرده و فرم مربوط به ثبت را همراه با ترجمه انگلیسی آن، آماده نمایید. همچنین، تقاضای کتبی خود را با ثبت کشورهای مورد نظر خود، به اداره ثبت علائم تجاری تحویل نمایید.

به خاطر داشته باشید که از سوی مدیران، می بایست معرفی نامه ای در سربرگ شرکت به همراه مهر و امضای مجاز شرکت، تهیه شود. ضمن آن که هزینه هایی که برای ثبت شرکت بین المللی در کشور میزبان تعیین خواهد شد که پرداخت آن برای نهایی شدن مراحل ثبت، الزامی است.

مزایای ثبت شرکت بین المللی

هر آنچه باید درباره مزایای ثبت شرکت بین المللی بدانیم

بیشتر بدانید: هر آنچه لازم است درباره ثبت شرکت در ترکیه بدانید.

مزایای ثبت شرکت بین المللی

یکی از نکاتی که می تواند در توسعه شرکت ها موثر باشد، روابط تجاری بین المللی است که امروزه بیش از هر زمان دیگر، ضرورت خود را نشان داده است. تمامی شرکت هایی که قصد دارند در چرخه تجارت جهانی حضور داشته باشند، لازم است که هویتی قابل شناسایی داشته و برای ثبت شرکت بین المللی اقدام نمایند.

این در حالی است که بسیاری از عناصر مهم در تجارت بین المللی، تکامل خواهد یافت. گسترش روابط تجاری میان کشورها، باعث می شود تا صنعت حمل نقل توسعه یافته و معاملات مالی، بانک ها و حتی صرافی ها، تحول قابل توجهی را شاهد باشد.

لوگو مدیران ثبت
logo

تماس با مدیران ثبت جهت مشاوره رایگان

از سویی دیگر، در راستای ثبت شرکت بین المللی باید گفته، امروزه با توجه به شرایط اقتصاد جهانی، برای بسیاری از بازرگانان، سرمایه گذاری های داخلی نمی تواند مسائل و چالش های پیش روی ایشان را حل نموده و همین امر، تجارتی با تعامل و همکاری بیشتر را می طلبد.

بسیاری از کشورها در جهت توسعه فعالیت های تجاری، تمایل دارند که به توافق نامه های جهانی بپیوندند. افزایش کشورهایی که عضو سازمان جهانی تجارت شده اند، گواه بر این مدعی است که در نهایت، ثبت شرکت بین المللی را در سرتاسر جهان، وارد مرحله جدیدی کرده است.

اکنون، حدود سی درصد از سرمایه های خصوصی در سطح دنیا، در دستان شرکت هایی است که در عرصه بین المللی فعالیت دارند. این شرکت ها، تاثیر فوق العاده ای در اقتصاد جهان داشته اند؛ بنابراین، در بخش های مختلف جهان، سرمایه گذاری های بیشتری را از شرکت های بین المللی و چند ملیتی شاهد هستیم که این خود بر تعاملات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشورها موثر بوده است.

افزایش تقاضای ثبت شرکت بین المللی

افزایش تقاضای ثبت شرکت بین المللی

با افزایش درخواست ثبت شرکت بین المللی، می توان انتظار داشت که فعالیت های شرکت ها در سطح جهانی رشد کرده و به سادگی بتوانند از منافع و مزیت های آن، استفاده نمایند. این عناصر می تواند در ابعاد وسیعی منظور گردد.

شرکت هایی که برای فعالیت در سطح جهانی ثبت شده اند، با ورود به بازارهای بزرگ تر، می توانند حجم بیشتری از کالا را تولید و عرضه نمایند. همچنین، برگشت سرمایه و سود بالاتری را تجربه خواهند کرد. با ثبت شرکت بین‌المللی ، می توان منابع انسانی را بهتر مدیریت نموده و از هزینه های سربار، جلوگیری نمود.

از سویی دیگر، شرکت ها می توانند دارای حساب بانکی بین المللی بوده و از معافیت های مالیاتی استفاده نمایند. همچنین، این امکان برای صاحبان کسب و کار فراهم می شود تا اقامت کشورهای ثبت شده را در یافت کرده و در انتقال و یا واگذاری شرکت، تسهیلات کافی را دریافت نمایند.

هزینه ثبت شرکت بین المللی

برای ثبت شرکت بین المللی، نیاز است که هزینه پرداخت شود. این هزینه ها مطابق با نوع قوانین و ضوابط کشورها متفاوت است. این نکته را باید در نظر داشت که در کشورهای اروپایی، میزان هزینه ثبت شرکت در مقایسه با کشورهای آسیایی، بیشتر خواهد بود. می توانید برای دریافت اطلاعات کافی در خصوص هزینه های ثبتی، با کارشناسان مدیران ثبت مشورت نمایید.

مدیران ثبت می تواند تمامی اقدامات مربوط به ثبت شرکت بین المللی را برای شما به انجام برساند تا با خیالی آسوده برای طرح کسب و کار خود در دیگر کشورها برنامه ریزی کرده و در خصوص سرمایه گذاری و راه اندازی تجارت خود در آن کشورها، امکانات خود و کشور مورد نظر را بررسی کنید. توجه داشته باشید که با در نظر گرفتن مزیت های هر کشور و توان اقتصادی که در آن ها وجود دارد، می توانید تصمیم گیری آگاهانه ای برای ثبت شرکت بین المللی داشته باشید.

نکاتی درباره ثبت شرکت بین المللی

از جمله نکات مهمی که سرمایه گذاری های خارجی منظور می شود این است که شرکت ها، به طور معمول، برای ورود به بازارهای جهانی، دارای اهداف متفاوتی هستند. این گونه شرکت ها، شرایط اقتصادی و فرهنگی بازار آن کشور را در نظر گرفته و از ورود به بازارهایی که برایشان ناشناخته است، پرهیز می کنند.

هنگامی که صاحبان کسب و کار، با ثبت شرکت بین المللی، اقدام به تجارت جهانی می کنند، دارای شخصیت مستقل و هویت مشخصی هستند که می تواند برای آنان اعتبار ارزشمندی را فراهم کرده و در جذب سرمایه های خارجی، تاثیر مثبتی را ایجاد کند. شما می توانید مراحل ثبت شرکت خود را به مدیران ثبت بسپارید.

مدیران ثبت | ModiranSabt

سوالات متداول

  • مدارک لازم برای ثبت شرکت بین المللی چیست؟

از جمله مدارکی که باید برای ثبت شرکت بین المللی تهیه نمایید، می توان به تصویر برابر اصل شده مدارک هویتی از قبیل شناسنامه و کارت ملی مدیران و سهامداران شرکت اشاره نمود. همچنین لازم است تا اظهارنامه ثبت برند و علامت تجاری را که در ایران ثبت شده است، جهت درج در پرونده، ارائه نمایید. از سویی دیگر، تصویر برابر اصل شده گواهی ثبت برند نیز نیاز است.برای دریافت مشاوره می توانید با مشاوران ندیران ثبت در ارتباط باشید.

  • هزینه ثبت شرکت بین المللی به چه صورت است؟

این هزینه ها مطابق با نوع قوانین و ضوابط کشورها متفاوت است. این نکته را باید در نظر داشت که در کشورهای اروپایی، میزان هزینه ثبت شرکت در مقایسه با کشورهای آسیایی، بیشتر خواهد بود. می توانید برای دریافت اطلاعات کافی در خصوص هزینه های ثبتی، با کارشناسان مدیران ثبت مشورت نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *