ثبت شرکت آنلاین چگونه است؟

ثبت شرکت آنلاین

یکی از فعالیت های قابل انجام در فضای مجازی، ثبت شرکت می باشد که به طور معمول ثبت شرکت آنلاین نامیده می شود. با گسترش و پیشرفت دنیای مجازی و احاطه دنیای واقعی، هر روزه شاهد حاکمیت بیشتر فضای مجازی بر زندگی خود هستیم. امروزه دیگر مانند گذشته احتیاجی به رفت و آمد های مکرر و بعضا بی فایده در جهت انجام فعالیت ها و درخواست های اداری نیستیم. اشخاص به جای اینکه با صرف وقت و حتی هزینه مجبور شوند مراحل اداری را با رفت و امد بین ساختمان های داری و به اصطلاح نامه نگاری اداری انجام دهند، براحتی در منزل نشسته و با چند کلیک ساده می توانند بیشتر کارهای اداری خود را به صرف وقت و هزینه اندک انجام دهند.  اما اینکه فرایند ثبت نام آنلاین چگونه صورت می گیرد و به چه نحوی می توان به به ثبت شرکت انلاین اقدام کرد؟ پرسشی است که در این مقاله سعی بر پاسخگویی جامع و کامل به ان شده است.

بدون دردسر کسب و کارتو رسمی کن!
بدون دردسر کسب و کارتو رسمی کن!

تفاوت ما، تعهد و تخصص ماست!

مجموعه مدیران ثبت تنها مرکز تخصصی خدمات ثبتی و اداری در شمال غرب کشور است و از تمام نقاط ایران مشتریان وفادار دارد. اگر قصد دارید که فرایندهای ثبتی خود را از جمله ثبت برند در تبریز را به صورت تخصصی انجام دهید، کارشناسان مجرب ما در این راه به شما کمک می‌کنند. این شرکت کامل‌ترین مجموعه در حوزه ارائه خدمات ثبتی و اداری شامل ثبت شرکت در تبریز و اعطاء گواهینامه‌های ایزو در شمال‌ غرب کشور است. ما به عنوان یک شرکت خدمات کسب و کار رویکرد و نگرشی کاملاً متفاوت داریم و از همان اوایل فعالیت‌مان، با افتخار توانسته‌ایم اعتماد اکثر مدیران و صاحبان بیزینس کشور را به خود جلب نماییم.

تفاوت ما، تعهد و تخصص ماست!
سوالات خود را از ما بپرسید

 ثبت شرکت آنلاین چگونه است؟

در گذشته الزامی بود که اشخاص متقاضی ثبت شرکت بارها و به صورت پی در پی به اداره مراجعه کرده و روند اداری ثبت شرکت را طی نمایند. این امر باعث صرف وقت و هزینه زیادی می شد و شخص از پرداختن به سایر کار های خود باز می ماند اما امروزه این روند کاملا تغییر کرده است و فرایند ساده تری برای ثبت شرکت صورت پذیرفته است. به این ترتیب که متقاضی ثبت شرکت از طریق ورود به سامانه الکترونیکی و وارد کردن اطلاعات خواسته شده می تواند اقدام به ثبت شرکت نماید.برای اطلاع از هزینه ثبت شرکت روی لینک درج شده کلیک نمایید.

نکته:  قبل از ورود به سامانه الکترونیکی مربوط به ثبت شرکت می بایست تمامی مدارک و مستندات لازمه را تهیه کرد تا روند تکمیل فیلدهای مربوطه در فرم های آنلاین به درستی انجام گیرد و مدارک ارسالی دارای نقص نباشند.

بیشتر بخوانید:هر آنچه که نیاز است برای ثبت تغییرات شرکت بدانید.

مراحل ثبت شرکت انلاین چگونه انجام می گیرد؟

مرحله اول:

با ورود به سامانعه الکترونیکی مربوط به ثبت شرکت ها به صفحه ای رو به رو می شود که گزینه پذیرش را نمایش می دهد. با کلیک بر روی این گزینه فرمی نمایان می شود که دارای فیلدهای خاصی است و متقاضی ثبت شرکت باید بر اساس مستندات و مدارکی که در اختیار دارد آن ها را تکمیل کند. در این فرم فیلد مربوط به اطلاعات متقاضی دیده می شود که شامل اطلاعات هویتی است و باید نام ونام خانوادگی و دیگر اطلاعات شخصی را وارد کند.

فیلد دیگری نیز مربوط به اطلاعات شرکت به عنوان شخص حقوقی وجود دارد. ابتدا می بایست نام شرکت را در فرم مربوطه وارد کنید. در نظر داشته باشید که امکان انتخاب 5 نام وجود دارد که برا ساس اولویت قید می شوند. پس از وارد کردن نام شرکت باید اطلاعات دیگر مربوط به شرکت مانند مانند: کد پستی و آدرس شرکت، شماره تماس، ایمیل و دور نگار ذکر شود. فیلد مربوط به مشخصات سهامداران و میزان سهامشان نیز از دیگر فیلدهای مورد نیاز جهت تکمیل است. باید مشخص گردد که هر کدام از سهامداران چه میزان هزینه اولیه را تامین کرده اند، این اطلاعات به جهت این است که میزان دقیق سهام هر کدام از سهامداران به طور دقیق و روشن، مشخص باشد و در اصطلاح تعیین سهام گردد. آیا شرکت داری شعبه های مختلف می باشد؟ این سوالی است که در فرم بعدی باید به ان پاسخ دهید و چنانچه شرکت دارای شعب مختلف باشد الزاما باید فرم مربوطه را به دقت تکمیل نمایید.

مرحله دوم

مرحله بعد مربوط به تعیین سال مالی است و پس از ان نوبت به تکمیل فرم مربوط به صورت جلسه خواهد رسید. در نهایت با بار گذاری اطلاعات و تصویر برابر اصل شده اساسنامه شرکت ، کار متقاضی ثبت شرکت آنلاین تمام می شود. سپس سایت مربوطه با ارسال یک پیام الکترونیکی پذیرش درخواست متقاضی ثبت شرکت را تایید می کند. در اینجا همه چیز به نحو درست انجام شده است و حال متقاضی ثبت شرکت آنلاین باید منتظر نظر کارشناسان مربوطه باشند. جهت پیگیری نتایج در خواست ثبت شرکت نیازی به حضور فیزیکی نخواهد بود و فقط به واسطه کد پیگیری که برای شخص متقاضی ثبت شرکت انلاین ارسال شده است، امکان پذیر می باشد. به همین دلیل حتما باید کد رهگیری ارسال شده ره به دقت حفظ نمود و تا اخرین مرحله ثبت شرکت در تبریز و سایر شهر های دیگر در نزد خود نگاه دارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *