شرایط ثبت شرکت ارزان و فوری

ثبت شرکت ارزان

ثبت شرکت ارزان

ثبت شرکت ارزان یک گام مهم و اساسی در راه اندازی یک کسب و کار است که می‌تواند در پیشرفت و توسعه آن تأثیر مهمی داشته باشد. این فرآیند نه تنها به شما امکان می‌دهد تا کسب و کار خود را به صورت رسمی تشکیل دهید، بلکه از مزایای حقوقی، مالی و عملیاتی نیز بهره‌مند شوید. در طول این فرآیند، نوع شرکت خود را مشخص می‌کنید، سرمایه اولیه را تعیین و اسناد لازم را آماده می‌کنید. در ایران، ثبت شرکت به منظور ایجاد یک هویت حقوقی برای کسب و کار اجتناب‌ناپذیر است. مراحل ثبت شرکت شامل تهیه اسناد شناسایی، تعیین نوع شرکت، پرداخت سرمایه اولیه، تهیه اسناد ثبتی و مراجعه به دفتر ثبت شرکت می‌باشد. با این اقدام، شرکت شما مستقل از صاحبان و مدیران خود در حقوق و تعهدات خود عمل خواهد کرد و امکان انجام معاملات تجاری و حقوقی را فراهم می‌آورد.

ثبت شرکت ارزان نه تنها یک اجرای فرآیند حقوقی است، بلکه نشان‌دهندهٔ اراده و جدیت شما در شروع یک کسب و کار و پیگیری آن به صورت حرفه‌ای و مسئولانه می‌باشد. بنابراین، این مرحله اولیه می‌تواند بستری قوی برای رشد و توسعه پایدار کسب و کار شما فراهم آورد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت ارزان

تقریبا از سال ۱۳۹۸، ارائه دادن کپی از مدارک هویتی و گواهی نامه های عدم سوء پیشینه سهام داران و شرکای شرکت دیگر اجباری نمی باشد. بنابراین اگر قصد ثبت هر نوع شرکتی مانند شرکت های مسئولیت محدود، موسسه سهامی خاص، تعاونی و شرکت های تضامنی را دارید، لازم نیست که این مدارک را ارائه بدهید. از مدارک دیگری که باید در هنگام ثبت شرکت ارزان، ارائه بدهید، باید به موارد زیر اشاره کرد.

  1. ارائه دادن مدارک شناسایی مثل کارت ملی و حتی شناسنامه هر کدام از شرکا و سهامداران شرکت.
  2. ارائه دادن مدارک شرکت نامه.
  3. ارائه دادن تقاضا نامه های شرکت.
  4. ثبت کردن کد ثنا برای همه افراد هیئت مدیره کمپانی در ثبت شرکت ارزان
  5. آماده کردن اساسنامه های تکمیل شده برای شرکت.
  6. دریافت کردن تاییدیه های آدرس و کد پستی از محل ثبت شرکت.
  7. تعیین کردن حق امضای شرکت مورد نظر (اگر قصد دارید حق امضا را برای چندین نفر قرار بدهید، باید نوع امضا افراد و شرایط امضای شرکت را هم مشخص کنید و سپس به ثبت شرکت بپردازید).
  8. تعیین کردن سمت و همچنین سهام هر کدام از اعضای شرکت.
  9. ارائه دادن 5 نام حداقل 3 سیلابی بر اساس اولویت
  10. ارائه دادن مجوز برای موسسات و شرکت هایی که به مجوز نیاز دارند.
  11. کسب کردن دو نسخه از صورت جلسه های مجمع عمومی و حتی نسخه های موسسین شرکت. حتی باید صورت جلسه های هیئت مدیره را برای ثبت شرکت ارائه داد.
  12. ارائه دادن وکالت نامه های وکیل، اگر شخص گیرنده کار، از دفتر و یا اداره وکیل باشد و وی، کار های ثبت شرکت را انجام می دهد).
  13. اگر شرکت از نوع سهامی خاص باشد، ارائه دادن فیش بانکی که حدودا معادل 35 درصد است، ضروری می باشد.

    ثبت شرکت ارزان

    ثبت شرکت با هزینه کم

هزینه ثبت شرکت ارزان

تخمین زدن و بررسی کردن هزینه های ثبت شرکت های مختلف یکی از مهم ترین کار هایی می باشد که سهام داران، برای ثبت کردن تغییرات در شرکت های خود باید به آن توجه کنند. اطلاع پیدا کردن دقیق از هزینه ثبت شرکت کردن موسسه یا شرکت نیاز به تجربه و دانش کافی دارد. برای پرداخت سرمایه و هزینه های ثبت شرکت، باید به خوبی از تمامی مراحل و آئین نامه های این کار اطلاع داشت.

  1. هزینه های ناشی از مشاوره های تخصصی با کارشناسان مجرب و با تخصص کافی در موسسات حقوقی مشهور
  2. هزینه های تعیین و ثبت اسم شرکت
  3. هزینه های مبتنی بر تهیه کردن پوشه، پاکت مخصوص، گیره، پول و هزینه پست، تمبر و…
  4. هزینه های حق الوکالهوکلای دادگستری
  5. هزینه های حق الثبت شرکت
  6. هزینه منتشر کردن آگهی ثبت موسسه یا شرکت در روزنامه های رسمی و یا روزنامه های کثیر الانتشار (هزینه های این مورد به تعداد کلمه ها و تعداد حروفی آگهی متقاضی بستگی دارد).

شرایط ثبت شرکت ارزان به چه صورت است؟

ثبت کردن هر نوعی از شرکت، متناسب با قوانین ثبتی، شرایط خاص خودش را دارد. پس لازم است که اول مشخص کنید چه شرکتی را می خواهید تاسیس کنید و نیاز کاری شما چگونه است. در مرحله بعدی باید به خوبی در مورد شرایط ثبت موسسه خود تحقیق کنید؛ چرا که هر ثبت شرکت، متفاوت خواهد بود. از طرفی برای ثبت شرکت ارزان که به صورت سهامی خاص می باشد باید حداقل 5 عضو از شرکت حضور داشته باشند. از شرایط ثبت شرکت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. رضایت کامل شریکان و سهامداران شرکت: در مرحله اول اشخاص باید به شکل کتبی و یا به صورت شفاهی با یک دیگر تعهد کنند که شرکت مورد نظرشان را با یک دیگر تاسیس کنند. این تعهد حقوقی یا قانونی نخواهد داشت و شرکت نامه ای هم محسوب نخواهد شد. در نتیجه شرکا فقط باثبت و تاسیس شرکت نسبت به یک دیگر تعهد پیدا خواهند کرد.
  2. اهلیت شرکای شرکت در ثبت شرکت ارزان: شرکا و سهام داران شرکت باید ویژگی اهلیت معامله را دارا باشند. یعنی این که شریکای شرکت باید عاقل، بالغ و رشید باشند. با این توجه به ویژگی ها، اگر سهامداران و شریکان عاقل و بالغ نباشند، اهلیت و تعهد شرکت مورد نظر باطل خواهد شد.
  3. موضوع و نوع شرکت: از لحاظ مفهومی، نوع و موضوع شرکت ها به دو مفهوم کلی و مختلف تقسیم بندی می شوند:
  • الف: ثبت شرکت که متناسب با حقوق تعهد نامه ها و قرارداد ها، مربوط به پول و سرمایه­ هایی است که وارد شرکت می شود.
  • ب: شرکت­ های تجاری که نوع و موضوع آن ها بر اساس فعالیت شرکت می باشد.

سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت ارزان

قیمت ثبت شرکت با هزینه کم، برای شرکت های مختلف، فرق می کند. در ادامه با حداقل سرمایه موردنیاز برای ثبت شرکت آشنا خواهید شد:

  1. سرمایه لازم برای ثبت شرکت سهامی خاص
    برای تاسیس کردن این شرکت ها سرمایه لازم نباید از یک میلیون ریال کم تر باشد.
  2. سرمایه لازم برای شرکت سهامی عام
    حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت ارزان از نوع سهامی عام، باید بیش تر ازپنج میلیون ریال باشد و کم تر این مبلغ نباشد.
  3. سرمایه مورد نیاز برای تاسیس شرکت هایی با مسئولیت محدود
    بیش ترین سرمایه مورد نیاز برای تاسیس کردن این شرکت هاذکر نشده است، بنابراین اگر سرمایه کمی دارید و به دنبال تاسیس شرکت هستید می توانید به سمت ایجاد کردن این کمپانی ها بروید.
  4. سرمایه لازم برای ثبت شرکت های نسبی
    حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت ارزان مدل شرکت های نسبی، هیچ گونه محدودیت نداردو اشخاص با هر سرمایه‌ ای می توانند این شرکت را برای خود تاسیس کنند.
  5. سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت تضامنی
    حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت کردن این شرکت هاهیچ گونه محدودیتی نخواهد داشت.
  6. حداقل سرمایه مورد نظر برای شرکت تعاونی
    حداقل سرمایه لازم برای تاسیس این شرکت هم محدودیتی ندارد.

نکته: هم چنین سرمایه مورد نیاز برای تاسیس شرکت های مختلط سهامی و مختلط غیر سهامی، محدودیتی نخواهند داشت.

انواع شرکت های ثبتی

طبق ماده ۲۰ در قوانین تجارت: شرکت هایی که در ایران می توانند ثبت شوند، به هفت نوع تقسیم بندی می شوند .

  1. شرکت های سهامی خاص
  2. شرکت های مسئولیت محدود
  3. شرکت های تضامنی
  4. شرکت های مختلط غیر سهامی
  5. شرکت های مختلط سهامی
  6. شرکت های نسبی
  7. شرکت های تعاونی تولید و مصرف

نکته: شرکت های سهامی خاص، سهامی عام و مسئولیت محدود، بیش ترین تاسیس را در کشور ایران داشته اند.

خدمات مدیران ثبت

1. ثبت شرکت ارزان با مسئولیت محدود

تاسیس کردن موسسه هایی با مسئولیت محدود، مطابق با قوانین تجارت و ماده ۹۴، شرکت هایی هستند که در بین دو تا چند نفر برای به اجرا در آوردن امور تجاری تشکیل می شوند. هر کدام از شرکا و سهامداران شرکت، بدون نیاز به این که بخواهند سرمایه خودشان را به سهام تبدیل کنند یا سهام خود را به چند قطعه تقسیم کنند، فقط لازم است که متناسب با میزان سرمایه خود در شرکت، به تعهداتشان عمل کنند. در نام گذاری و ثبت شرکت ارزان از جمله کمپانی های مسئولیت محدود باید واژه، با مسئولیت محدود، ‌قبل و بعد نام شرکت ذکر شود. در این کمپانی ها، باید همه اموال و سرمایه ها تقویم شود و سپس به مدیر عامل شرکا تحویل داده بشود و پس از آن، مدیر عامل شرکت مبلغ مذکور را دریافت کند.

برای ثبت کردن این شرکت ها، باید حداقل ۲ نفر شریک شرکت شوند و یکی از این ۲ نفر باید مدیر شرکت لحاظ شود. از طرفی در این کمپانی ها هیچ گونه نیازی به سرمایه گذاری نیست و زمان خاصی برای ورود به هیئت مدیره و ثبت شرکت وجود ندارد. به طور کلی برای این شرکت ها بازرسی وجود نخواهد داشت مگر این که شرکای کمپانی بیش تر از ۱۲ شخص باشند.

2. ثبت شرکت تعاونی

شرکت های تعاونی به خاطر این که شرایط خاص و بسیار پیچیده ای را نسبت به بقیه کمپانی های دارند، در کشور و جهان تعداد بسیار کمی از افراد به سمت تاسیس این سازمان ها می روند. این شرکت ها از نظر تقاضای بازار در جایگاه سوم قرار دارند و افراد برای ثبت شرکت ارزان به سمت بقیه موارد می روند. اولین شرطی که در هنگام تاسیس کردن شرکت های تعاونی باید به آن توجه کرد این است که باید حتما از سازمان اداره تعاون مجوز مورد نظر را گرفت. تعداد افرادی که برای ثبت شرکت و تشکیل این کمپانی باید در قرارداد و اساسنامه ذکر شود، 7 عدد می باشد.

همچنین برای ثبت این شرکت باید اولین اساسنامه کمپانی در اولین جلسه مجمع عمومی، تایید شود. به طور کلی کمپانی های تعاونی با شرکت های سهامی نقاط مشترکی دارند. در این شرکت ها برای ثبت شرکت باید سهام در بین شرکا و سهام داران تقسیم شود.

3. ثبت شرکت تضامنی

اکثر کمپانی های تضامنی در کشور ایران طرفدار زیادی ندارند، از طرفی این شرکت ها از نظر تعدادی، کم تر از بقیه شرکت های تجاری هستند. علت کم بودن ثبت شرکت ارزان تضامنی  این است که موضوع های کمی برای تاسیس این شرکت ها وجود دارد. همچنین یکی از ویژگی های کمپانی های تضامنی این می باشد که مدت زمان مشخص و محدودی برای مشخص کردن مدیران وجود ندارد؛ از طرفی نیازی به حضور بازرس در میان شرکا و اعضای هیئت مدیره وجود نخواهد داشت. در کمپانی های تضامنی، بیش تر از دو شریک می تواند وجود داشته باشد. در ثبت این شرکت ها باید حتما نام یکی از شرکا در اسم کمپانی آورده بشود.

4. ثبت شرکت مختلط سهامی

بر اساس ماده 162 قوانین تجارت، اگر یک کمپانی تحت عنوان خاصی در بین چند شریک سهامی و یا در بین یک و یا چند شریک به صورت ضامن تشکیل شود، یک سازمان مختلط سهامی در نظر گرفته می شود. بنابراین این برند یک کمپانی ترکیبی می باشد که از یک شرکت تضامنی و سهامی، تشکیل شده است. به طور کلی شریک های کمپانی مختلط سهامی به دو نوع تقسیم بندی می شود‌ و ثبت شرکت ارزان توسط این شرکا فرق دارد.

  • شرکای سهامی: شرکای سهامی شرکت کسانی هستند که سرمایه این افراد به‌ شکل سهامی، متساوی القیمه تبدیل شده است و مسئولیت این سرمایه به اندازه سرمایه‌ ای می باشد که اشخاص در شرکت دارند.
  • شرکای ضامن شرکت: شرکای ضامن شرکت به افرادی گفته می شود سرمایه این افراد به‌ سهام تبدیل نشده باشد. شرکای ضامن، وظیفه دارند که هر گونه قرضی که در آینده به وجود می آید را پرداخت کرده و آن ها را پیگیری کنند‌. نکته مهم این است که در هنگام ثبت شرکت ارزان، شرکای ضامن نباید بدون رضایت گرفتن از بقیه شرکای شرکت، تجارتی انجام دهند یا معامله ای را امضا کنند.

5. ثبت شرکت سهامی عام

این نوعی از کمپانی های سهامی، بخشی از سرمایه شرکت خود را با استفاده از فروختن سهام به مردم، به دست می آورند. تنوع کار ها و فعالیت های این شرکت ها بسیار گسترده می باشد و طیف گسترده ای از فعالیت های تجاری و یا کار های بازرگانی را در بر می گیرند. برای ثبت شرکت ارزان مدل سهامی عام، نیاز است که از بورس و بانک مرکزی مجوز دریافت کرد.
کمپانی هایی که از نوع سهامی عام هستند می توانند در موضوعات متفاوتی از جمله مدل های زیر ثبت بشوند.

  1. احداث کردن کارخانه
  2. احداث سد ها
  3. احداث کردن پروژه و طرح های راه سازی
  4. تاسیس صنایع بزرگ مانند فولاد، کارخانه های سیمان سازی و خودرو سازی
  5. احداث کردن صنایع پتروشیمی
  6. تاسیس کردن بانک
  7. مشارکت کردن در طرح ها و نقشه های عمرانی متفاوت.

در تاسیس کردن این برند ها و ثبت شرکت ارزان، ذکر کردن واژه سهامی عام، دقیقا در کنار نام شرکت ضروری می باشد و این عبارت باید به شکل خوانایی در همه اسناد شرکت نوشته بشود. تعداد سهام داران و شرکای اولیه در ثبت این شرکت ها حداقل 5 نفر است.

لوگو مدیران ثبت
logo

تماس با مدیران ثبت جهت مشاوره رایگان

6. ثبت شرکت ارزان سهامی خاص

کمپانی های سهامی خاص، شرکت هایی می باشند که سهام این سازمان ها قابلیت داد و ستد کردن در بورس اوراق بهادار و ثبت شرکت ارزان را ندارند اما به وسیله مردم به آسانی می توانند معامله خود را انجام بدهند. زمان ثبت این شرکت ها باید همه سرمایه آن ها در زمان تأسیس کردن کمپانی به وسیله مؤسسان و شرکای آن تأمین شده و قسمتی از سرمایه باید در بانک ها سپرده‌ گذاری بشود. شرکت‌ هایی که به صورت سهامی خاص هستند، شباهت زیادی به شرکت هایی با مسئولیت محدود دارند و کمی با کمپانی های تضامنی متفاوت هستند‌. به عنوان مثال این شرکت ها مثل کمپانی های مسئولیت محدود، وظیفه هر کدام از سهامداران و شرکا را پس از ثبت شرکت ارزان از نوع خاص درباره بدهی‌ های سازمان، متناسب با مبلغی که سرمایه‌ گذاری کرده اند تعیین می کند.

اما در کشور ایران تفاوت بین کمپانی های سهامی خاص با شرکت های مسئولیت محدود، در این است که سازمان های سهام خاص، با سه نفر شریک هم قابل تشکیل شدن می باشد و سهام این افراد هم بدون هیچ گونه نیازی به ثبت شدن در دفاتر اسناد رسمی، قابلیت نقل و انتقال دارد.

ثبت موسسه ارزان قیمت

ثبت موسسه معمولاً می‌تواند به عنوان یک فرآیند پیچیده تر نسبت به ثبت شرکت در نظر گرفته شود، اما هزینه‌ها و مراحل آن نیز متغیر است و بستگی به نوع موسسه، محل ثبت و قوانین مربوطه دارد. به طور کلی، برای ثبت یک موسسه، مراحلی مشابه ثبت شرکت وجود دارد. این شامل مواردی مانند تهیه اساسنامه موسسه، پرداخت هزینه‌های ثبت، انتخاب نام و بررسی موجودیت آن، ارائه مدارک مورد نیاز و غیره می‌شود. هزینه‌های مرتبط با ثبت موسسه می‌تواند بسته به موسسه و مقررات محلی متغیر باشد. عواملی مانند نوع موسسه (انجمن، بنیاد، سازمان غیرانتفاعی و غیره) و محل ثبت تأثیرگذار خواهد بود.

ثبت شرکت نسبی

مطابق با ماده 183، از قانون تجارت، شرکت های نسبی، کمپانی هایی هستند که برای انجام فعالیت های تجاری خود با دو و یا چند نفر تشکیل می شوند. در این شرکت ها مسئولیت هر کدام از سهام داران، بستگی به سرمایه ای دارد که فرد در شرکت گذاشته است. پس دقت کنید که در ثبت شرکت ارزان از جمله کمپانی های نسبی، مسئولیت هر کدام از شریکان به سرمایه آن ها بستگی دارد.

شرکت ها نسبی شباهت زیادی به کمپانی های تضامنی دارند اما سهام داران سازمان های تضامنی، در برابر طلبکاران، باید بدهی ها را پرداخت کنند. به طور کلی شرکت های تضامنی در سراسر دنیا وجود دارند اما شرکت های نسبی فقط در قوانین کشور ایران تاسیس می شوند.

شرایط ثبت شرکت های نسبی

  1. برای ثبت این کمپانی باید بیش تر از دو شریک وجود داشته باشد.
  2. باید در بین همه اعضای کمپانی، شرکت‌ نامه و تعهد نامه رسمی امضا بشود.
  3. در شرکت های نسبی باید یک اساس‌ نامه‌ ای تنظیم بشود و همه اعضا امضا شود.
  4. سرمایه های نقدی کمپانی نسبی باید در حساب های شرکت پرداخت بشوند. از طرفی سرمایه های غیر نقدی به وسیله کارشناسی بررسی شود.

ثبت شرکت مختلط غیر سهامی

شرکت های مختلط غیر سهامی به کمپانی هایی گفته می شود که برای فعالیت های تجاری در بین یک و یا چند نفر از شرکای ضامن و یا یک تا چند نفر با مسئولیت های محدود و بدون انتشار دادن سهام، تشکیل می شود. شرکت های مختلط غیر سهامی، مثل بقیه شرکت های تجاری، شخصیت های حقوقی دارند. برای تشکیل این کمپانی ها، اسم شرکت باید با عبارت های شرکت مختلط و با اسم یکی از سهامداران قید شود. همچنین با ثبت شرکت ارزان و تشکیل شرکت های مختلط غیر سهامی، باید شرکت نامه ای در بین طرفین تنظیم گردد.

نکته مهم: نباید شرکا کم تر 5 نفر باشند. از طرفی سن این افراد باید بیش تر از ۱۸ سال باشد.

جمع بندی

ثبت کردن شرکت ارزان قیمت در حال حاضر به یکی از سخت ترین و پیچیده ترین مشاغل تبدیل شده است. به همین دلیل هم باید در طی این مسیر از کارشناسان خبره و مجرب کمک گرفت. شرکت های ارزان و متفاوتی در بازار وجود دارند که برای ثبت هر کدام از آن ها به مدارکی نیاز می باشد. مدیران ثبت یکی از کامل‌ ترین و با تجربه ترین مجموعه های ثبت در کشور ایران است که در حوزه های متفاوتی همچون ثبت شرکت ارزان به مشتریان عزیز خدمات فوق العاده ای ارائه می دهد. ما افتخار می کنیم که در این راه سخت شما را همراهی می کنیم. کارشناسان مجرب و با تجربه ما با به هوش فراوان و سابقه ای درخشان شما را به سمت هدف خود راهنمایی می کنند.

مدیران ثبت | ModiranSabt

سوالات متداول

  • هزینه‌های ثبت شرکت چقدر است؟

هزینه‌ها بسته به نوع شرکت، مکان ثبت و خدمات حقوقی متغیر است.

  • زمان لازم برای ثبت شرکت چقدر است؟

زمان لازم برای ثبت شرکت نیز بستگی به مراحل مختلف ثبت دارد. ممکن است از چند روز تا چند هفته یا حتی چند ماه زمان برود.

  • آیا می‌توانید شرکت را آنلاین ثبت کنید؟

بله، برای ثبت شرکت آنلاین به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

فایل Pdf: تمدید شرکت در تهران

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۷ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

12 Comments

  1. محمد گفت:

    هزینه مشاوره برای ثبت شرکت در تبریز چقدره؟

  2. ati گفت:

    ثبت شرکت توسط شرکت شما چه مزایایی نسبت به رقباتون داره؟ :))

    • مدیران ثبت گفت:

      سلام کاربر گرامی وقتتون بخیر
      مدیران ثبت کامل‌ترین مجموعه در حوزه ارائه خدمات ثبتی، اداری و اعطای گواهینامه‌های ایزو در تبریز است، که سال‌ها قبل به عنوان یک شرکت خدمات اداری با رویکرد و نگرشی کاملاً متفاوت، پا به صحنه فعالیت‌های خدماتی گذاشت و در مدت زمان کوتاه فعالیت خود، توانست اعتماد اکثر مدیران منطقه را به خود جلب نماید و اینک مفتخر است که طی این سال‌ها کماکان همراه و حامی آنان بوده است.
      همچنین جخت کسب اطلاعات بیشتر درباره مدیران ثبت، می توانید با شماره ۰۴۱۳۵۵۷۳۲۸۷ در تماس باشید.

  3. کامران گفت:

    سلام. ممنون بابت مطالب مفید و جامع سایتتون. یه سوال داشتم
    آیا فرایند ثبت شرکت در تبریز نیازمند سرمایه بالایی می باشد؟

  4. مهسا گفت:

    سلام وقتتون بخیر آیا برای ثبت شرکت در تهران، لازم هستش سرمایه بالایی داشته باشیم؟

  5. رضا گفت:

    سلام درمورد ثبت شرکت در تبریز مشاوره رایگان هم دارید؟

  6. مهسا گفت:

    سلام
    هزینه ثبت شرکت به چه صورت هست؟

    • مدیران ثبت گفت:

      سلام وقت بخیر
      هزینه ثبت شرکت به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به این موارد اشاره کرد:
      هزینه های ناشی از مشاوره های تخصصی با کارشناسان مجرب و با تخصص کافی در موسسات حقوقی مشهور
      هزینه های تعیین و ثبت اسم شرکت
      هزینه های مبتنی بر تهیه کردن پوشه، پاکت مخصوص، گیره، پول و هزینه پست، تمبر و… .
      هزینه های حق الوکالهوکلای دادگستری
      هزینه های حق الثبت شرکت
      هزینه منتشر کردن آگهی ثبت موسسه یا شرکت در روزنامه های رسمی و یا روزنامه های کثیر الانتشار (هزینه های این مورد به تعداد کلمه ها و تعداد حروفی آگهی متقاضی بستگی دارد.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *